طراحی بسته بندی برند گرجستانی هیلدا

«طبیعت منبع الهام ما برای طراحی این بسته بندی بود زیرا محصولات این برند تماما محصولات ارگانیک و طبیعی‌ست (میوه خشک، خشکبار، سبزیجات، زعفران، عسل و حبوبات). با توجه و الهام از طبیعت سعی کردیم که ایده های خلاق را به مفاهیم بصری تبدیل کنیم.

طراحی بسته بندی برند گرجستانی هیلدا

جذابیت و خلاقیت موجود در طبیعت آنقدر زیاد است که می تواند آدمی را شگفت زده کند و کمک کند تا به نتایج خلاقانه‌ای برسیم. با توجه به این مطلب و کاملاً طبیعی بودن محصول بر آن شدیم تا در طراحی از حیواناتی استفاده کنیم که به این محصولات علاقمندند و از خوردن آنها لذت می‌برند.

پس سعی کردیم محصولات باکیفیت این برند را با طراحی طبیعت گرایانه و فانتزی در بسته بندی هایی با وزن های متناسب به مرحله تولید برسانیم تا این پیام را منتقل کند که محصولات غذایی هیلدا عالیست حتی در مقدار کم.

برای نشان دادن ارگانیک و سالم بودن محصولات از یک مزرعه خطی در یک زمینه سفید و فونت های فانتزی و محصول موجود در بسته بندی به صورت رنگی اما با خلاقیت خاص استفاده کردیم و سعی کردیم به طبیعت رفتاری حیوانات منتخبمان توجه ویژه ای داشته باشیم.

تلاش ما بر این بود که شعار این برند را به طور سالم به مخاطب برسانیم و محصولی طراحی کنیم که علاوه بر دیزاین دلچسب و جذاب، جنبه طبیعت گرایانه و ارگانیک این محصولات را نیز در نگاه اول به مخاطب منتقل کند.»

پروژه دیگری از طاها فکوری در روزرنگ را اینجا ببینید.