کاغذ دیواری ونگوک

کاغذ دیواری به سبک ونگوگ

برند کاغذ دیواری «پرایم والز» با همکاری موزه ونگوگ در آمستردام هلند بتازگی اقدام به دیزاین و طراحی کاغذهای دیواری با الهام از آثار نقاش معروف هلندی «ونسان ونگوگ» (1890-1853) کرده است.

برای ونگوگ، طبیعت و هنر پیوندی جدایی‌ناپذیر داشتند. فضای هنر مدرن پاریس مشوق اصلی ونگوگ برای رسیدن به سبکی روشن‌تر، درخشان‌تر و آزادانه‌تر بوده است. می‌توان گفت شهرت او بیش از هر چیز به نوع برخوردش در مواجه با کنتراست رنگ‌های روشن و ایجاد سبک اکسپرسیون در نقاشی برمی‌گردد.

این مجموعه کاغذدیواری، محبوب‌ترين آثار ونگوگ را در خود جای داده است. آثاری مانند : درخت هلوی صورتی (The Pink Peach Tree)، شکوفه‌های بادام (Almond Blossom)، باغ دابیگنی (Daubigny’s Garden)، زنبق‌ها (Irises)، ویتفیلد با ماشین درو (Wheatfield with a Reaper) و انبوهی از رمان‌های فرانسوی. همچنین طرح اورجینال آفتابگردان (Sunflower) به عنوان یکی از برجسته‌ترین آثار ونگوگ و نامه‌های او به برادرش «تئو»، بخش دیگری از اين مجموعه نفیس و منحصر به فرد هستند.

درباره برند کاغذ دیواری پرایم والز:

برند کاغذ دیواری “پرایم والز” (Prime Walls) یکی از معروف‌ترین و برجسته‌ترین برندهای کاغذ دیواری در صنعت دکوراسیون داخلی است. این برند به تولید و عرضه‌ی انواع کاغذ دیواری با طرح‌ها و الگوهای متنوع و مدرن متمرکز شده است.برند پرایم والز انواع طرح‌ها و الگوهای مختلفی را ارائه می‌دهد که شامل اشکال هندسی، گل و گیاهان، مناظر طبیعی، طرح‌های معماری و موارد دیگر است. این تنوع طرح‌ها به مشتریان این برند امکان انتخاب بهتر و تطابق با سلیقه‌ها و سبک‌های دکوراسیونی مختلف را می‌دهد.
کاغذ دیواری‌های پرایم والز با استفاده از مواد با کیفیت بالا تولید می‌شوند، که این امر موجب مقاومت بیشتر و طولانی‌مدت تر این محصولات می‌شود. همچنین، کاغذ دیواری‌های آن‌ها دارای چاپ با کیفیت و رنگ‌های زنده‌ای هستند.
این کاغذ دیواری ها به‌طور کلی طراحی شده‌اند تا نصب آسان و سریعی داشته باشند. برخی از محصولات آن‌ها دارای طرح‌هایی هستند که ممکن است نیاز به تراشیدن و جا‌به‌جایی حداقلی داشته باشند.

کاغذ دیواری ونگوک زرد
کاغذ دیواری ونگوک گل برجسته
کاغذ دیواری ونگوک زنبق
17190
17180
کاغذ دیواری زنبق
17210
17200-c
کاغذ دیواری نقاشی ونگوک
30546