ایده‌های تبلیغاتی برای بیمه نوین

ایده‌های تبلیغاتی برای بیمه نوین

ایده‌های خلاقانه و دست‌اول یکی از مهم‌ترین فاکتورها در مبحث تبلیغات به شمار می‌رود، البته که اجرای مناسب و صحیح یک ایده مسیر رسیدن ایده به موفقیت را تسهیل خواهد کرد. در این پروژه تعدادی از ایده‌های تبلیغاتی موفقی که توسط کتایون خراسانی برای بیمه نوین انجام شده است را با هم می‌بینیم.

نحوه شکل‌گیری کمپین تبلیعاتی بیمه نوین را از زبان طراح و ایده پرداز آن بشنویم:

« حدود ۱۳ سال است که در صنعت تبلیغات فعالیت می‌کنم. من دانشگاه نرفتم، چون خیلی علاقه داشتم از ابتدا کار کنم و خیلی طول کشید تا فهمیدم این دوبه هم مرتبط نیستند؛ ولی پشیمان نیستم که کارم را تجربی یاد گرفتم چون مرا خیلی جلوبرد. طی این سال‌ها به جز سال اول، همیشه آزاد کار کردم تا شانس داشتن کارهای متنوع را از دست ندهم. تا ۴سال پیش همه کارهای من به چاپ منجر می‌شد، فضایی که بیشتر از طراحی شاید به آن تسلط داشتم، اما در در چند سال اخیر با توجه به این که همه چیز در قالب سوشال مدیا فرورفته است طبعا کارهای من هم به این سمت و سو رفته است.

پروژه‌ای که در حال حاضر می‌بینید مربوط به بیمه نوین است که آن را با همکاری آژانس بومرنگ انجام داده‌ام. روش و سلیقه فکری من اغلب اوقات مینیمال و بسیار آبجکت محور است. من عادت به گزافه گویی ندارم و همیشه کار را در ابتدای اجرای ایده به اتمام می‌رسانم، چون واقعا به این جمله که هنر یعنی اضافه‌ها را زدن، معتقدم.

در این سال‌ها همیشه خوشحال بودم که ایده‌هایم مورد توجه قرار گرفته و توانسته‌ام با برندهای خوبی همکاری کنم که ازجمله آنها می‌توانم به: بیمه نوین، آسیاتک، بامیلو، بانک مسکن، محصولات بدر، ایرانسل، دانشگاه آزاد اسلامی، کاله، مردینت، دکتر عبیدی، سافتلن، فابرکستل، فرش پاتریس، سرامیک البرز، رفاه واشاره کنم

تبلیغات برای بیمه نوین
روش و سلیقه فکری من اغلب اوقات مینیمال و بسیار آبجکت محور است.
بیمه نوین
پوستر تبلیغاتی بیمه نوین
آگهی تبلیغاتی بیمه نوین
ایده‌های تبلیغاتی برای بیمه نوین
ایده‌های تبلیغاتی برای بیمه نوین


  1. توروخدا این کارا رو نذارید، خیلی بده، بابا من متوجه نمیشم چه روش یا متر و معیاری برای گزینش کارها دارید؟ هرچیزی که فرستاده میشه که موظف نیستید منتشر کنید!

  2. والا تا اونجایی که من دیدم و خوندم و کار کردم، سوار کردن تصاویر استوک و یکم سایه دادن به اینور اونورشون نمیشه کار تبلیغاتی.
    نوع اجرا متاسفانه فوق‌العاده ضعیف و ایرانیه.
    ایشون خواستن مثل غربیا اجرا کنن ولی متاسفانه اصلا نتونستن حتی یه ذره نزدیک اون فضا هم بشن.
    کارهایی که تو این فضاها کار میشن عکاسی ها و مدلهای سه بعدی تک تک آثار باید توسط طراح ساخته بشه.
    شما اسمتون گرافیسته و باید به تمام این فنون تسلط داشته باشید وگرنه با سوار کردن تصوایر استوک همه میتونن گرافیست بشن.
    اگه یه سر به پورتفولیوی استودیو های طراحی خارج از ایران مثل serialcut بزنید کاملا متوجه حرف من میشید که چه زحماتی برای اجرای کمپین های تبلیغاتی میکشن.
    متاسفانه باید بگم جدایی از موضوع ضعیف، اجرای این کارها فوق‌العاده ضعیفه و دلیل این درجا زدن ها تو گرافیک ایران و بخصوص بخش تبلیغات، سفارش دهنده‌ها هستند که هیچ اطلاعاتی در مورد کمپین هایی که در سطح دنیا انجام میشه ندارن و خیلی شانسی و یا بخاطر هزینه کمتر کارها رو به طراحان ضعیف میسپرن که نتیجه اش میشه آثاری مثل این پروژه.
    متاسفانم واقعا.

    1. سلام.. یادتون باشه اون آزانس های تبلیغاتی خارج تیمی کار می کنندو پول خیلی خوبی هم می گیرند وباید هم کار کاملا نو بیرون بدهند نه اینجا که چیز زیادی دست طراح نمی رسد.
      در کل کار تمیز ویک دستی شده ونسبت به خیلی از طرح هایی که بیرون می بینیم بهتره ! البته کار اگر تیمی می بود مثل مدیر هنری …ایده پرداز .طراح گرافیک وتصویر سازودستمزد کافی که وقت بگذارند نه از تصاویر شاتراستوک هاکه به جاش هم اشکالی ندارد وتولید شده اند برای استفاده قطعا کار متفاوت می شد.

  3. بر خلاف نظر دوستان من این مجموعه کار رو مطلق سیاه یا سفید نمی بینم. من در این کارها ایده پردازی های درخشانی میبینم، شاید در بخش اجرا جای بهتر شدن داشته باشه که خب مربوط به تکنیک هست و و با تمرین و یادگیری های جدید این موضوع مرتفع میشه . سعی کنیم در نقد دو سوی ماجرا از قلم نیافته.

  4. با سلام
    بعضی از کارها و ایده هاش رو دوست داشتم مثل بیمه باربری
    اما یه تعدادیش کپی کاریه
    بعضی از کارها از لحاظ اجرا ضعف داره
    ولی خلاقیت تو کارها دیده میشه
    شاید نظر مشتری تحمیل شده به طراح
    ولی یه طراح باید سعی کنه طرحهای نو بزنه یا حداقل از یه طرح ایده بگیره، نه اینکه از طرحهای چند بار مصرف الگو برداری کنه
    ولی شخصا از طرح بیمه باربری خوشم اومد
    طرح بیمه باربری، نو، ساده، خلاقانه و جذاب بود

  5. به نظرم
    بعضی هاشون ایده خوبی داشت بعضی از ایده ها هم کپی بود
    ولی مشکل اساسی نداشتن قدرت اجراست، که متاسفانه ضعف اکثر طراح هاست
    در کل به علت اجرای های نه چندان جالب چنگی به دل نزد.
    موفق باشید

  6. سلام
    من هم برخلاف نظر بقیه به نظرم کارهای خوبی هستن
    و در این که ایده های که کارشده فکر شده و با تامل هستند البته شاید می شد بعضی ها بهتر بشه
    ولی تلاش فابل تقدیری هست و امیدوارم طراح موفق و اجرای بهتری داشت باشه
    موفق باشید

  7. خیلی دوست دارم دوستانی که انقدر در مورد کارهای دیگران راحت نظر میدن و به قول دوستان ادعا دارن آدرسی اعلام کنن تا کارهاشون و ببینم.البته کسانی که این مدلی هستن چیزی برای ارایه ندارن و فقد از هنر نقد وانتقاد کردن شو یاد گرفتن

  8. ادامه بدین، با تمرین و کسب تجربه خودتون به ایرادهای کار پی میبرید، در ابتدای کار هستید، ما در دانشگاه روش رسیدن به ایده رو به دانشجویان انتقال میدیم، بطور مثال پرداختن به معنی تخفیف، بیمه، هدف و الا آخر، کشتی بار در میان دو دایره سفید که در نمای کلی درصد رو تداعی میکنه قطعا بیمه بار رو بیان نمیکنه، ما از آرشیو ذهنی مخاطب در تصویر سازی تبلیغاتی سود میبریم پس ما در جریان زندگی طبیعی هیچگاه از تستر به عنوان اضافه کننده تصویری در ذهن نداریم بلکه تصور ما تسریع کننده گی هست، اصولا به تصویر درآوردن مفاهیم و صفات کار سختیه و گاها منجر به موفقیت نمیشه، به عقیده من اینلاین اسکیت کار بهتری هست نسبت به سایر آثار اگر با این عنوان که (ما نقاط آسیب پذیر شما رو تحت پوشش قرار میدهیم)، برای شما وسایر عزیزان بهترین ها رو آارزو دارم.

  9. امیدوارم تمرینات و دستگرمی هاتون رو در قالب پروژه و همکاری با برندهای مختلف به خورد مخاطبان سایت ندهید… اثری از این تصاویر جز در همین وبسایت درفضای مجازی وجود نداره… متاسفانه روزرنگ بنگاه نامدار کردن افراد تنبل شده، البته همواره هم با شکست مواجه شده اند هر دو طرف… روراست باشید، باشد که موفق بشید

  10. سلام . بیشتر از پست از خوندن دیدگاه ها لذت بردم. روز رنگ عزیز در انتشار کارهیی که داره اگر دقت نکنه از ارزشش به مرور کاسته میشه.

  11. فقط میتونم بگم دقیقا همینیه که دوستمون گفتن .

    و کلمه “شو” کاملا به جا استفاده شد برای برخی افراد.

    نقد باید سازنده باشه نه تخریبی .

  12. فقط از جامعه خودپسند ایرانی این همه توهین و تخریب برمیاد، طراح قطعا به اندازه وسعش تلاش کرده، یکم اگر با دید محبت و انصاف به هم نگاه کنیم اتفاق زیادی نمی افته، افسوس که گرافیک و پز گرافیست بودن اجازه نفس کشیدن نمیده بهمون…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *