بازی ایرانی Shadow Blade در بين بهترين‌هاى App Store

بازی ایرانی “Shadow Blade” که پیش از این برای تلفن‌های هوشمند عرضه شده بود حالا پس از موفقیت‌های بزرگی که به دست آورد قصد دارد تا با نسخه “Shadow Blade: Reload” راه خود را به کنسول‌های دستی و خانگی باز کند. در ادامه با جزییات خبر و عکس‌های این بازی همراه ما باشید.
استودیو “Dead Mage” که شعبه خارجی استودیو ایرانی «فن‌افزار شریف» به حساب می آید، قصد دارد تا نسخه جدید سری بازی Shadow Blade را برای کنسول‌های خانگی و دستی نیز عرضه کند. بازی Shadow Blade که پیش از این فقط برای پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس بود، امسال توانست در سراسر جهان به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند.
اگر با استودیو فن‌افزار شریف آشنایی ندارید همین بس که این استودیو مسئولیت ساخت بازی ایرانی گرشاسب را بر عهده داشت و پس از آن به ساخت بازی Shadow Blade برای تلفن‌های هوشمند پرداخت.


Shadow Blade توانست با استقبال بازیکنان و روی باز منتقدین مواجه شود و به عنوان یکی از بهترین بازی‌های موبایل سال ۲۰۱۴ مطرح شود.
Shadow Blade: Reload جدیدترین ساخته استودیو دِد مِیج است که برای ویندوز، مک و لینوکس ساخته شده است و هم اکنون از طریق فروشگاه استیم قابل دریافت است. البته این بازی هنوز به صورت رسمی در استیم عرضه نشده و در مرحله آزمایشی قرار دارد. Shadow Blade: Reload مانند نسخه قبلی که برای تلفن‌های هوشمند عرضه شد، یک بازی دید-کناری و در سبک اکشن/ پلتفرمینگ است که به داستان یک نینجا و شمشیرزنی‌های او در محیطی کمیکی می‌پردازد. این بازی از گیم‌پلی سریع و مهیجی بهره می برد و دارای مراحل کامل داستانی نیز هست. Shadow Blade: Reload از ۷ مرحله تشکیل می‌شود و علاوه بر قسمت داستانی، از قسمت چالش‌برانگیز دیگری نیز تشکیل شده است که باید در مراحل مختلف این بخش با دشمنان بجنگید.
یکی از نکات قابل توجه این بازی، ویرایشگر مراحل آن است. با کمک این ویرایشگر می‌توانید مراحل دلخواه خود را طراحی کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
حالا فن‌افزار شریف و استودیو دِدمیج قصد دارند این بازی را علاوه بر پلتفرم‌هایی که نام برده شد، برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن ویتا، ایکس‌باکس وان و نینتندو Wii U هم عرضه كند.
اگرچه هنوز اطلاعات دیگری از نحوه و تاریخ عرضه این بازی روی کنسول‌ها خبری در دسترس نیست، اما عرضه این بازی روی کنسول‌های نسل هشتم و پلی‌استیشن ویتا می‌تواند خبر خوبی برای مخاطبان ایرانی بازی‌های ویدیویی و صنعت بازی‌های ویدیویی در کشورمان باشد.
در ادامه می‌توانید تصاویر طراحى هاى كاراكتر و ديزاين این بازی را مشاهده کنید.

art4
art3
art5
art6
art8
art9
art10
art11
art12
art13
art1
art2
shadow-blade-reload-shakhes-790x527
sc8
sc9
sc10
sc3
sc6
sc4
image2
image1
2_shadow_blade

منبع


    1. مهم نیست که از فرهنگ ایران بهره گرفته باشن، مهم توانایی و ساخت بازی در سطح جهانی هست که تونستن به این مهم دست پیدا کنن.خسته نباشن

        1. منم با سوتى موافقم
          وقتى در همچين سطحى از توانايى قرار دارن و انقدر خفن كار كردن خب به راحتى ميشد بجاى حال و هواى كابوكى و سامورايى حال و هواى ايرانى رو جايگزين كرد… مثلا نبردهاى رستم با ديوان يا پادشاهان بزرك يا هرچى…. الان شبيه كاراى ژاپنى شده انگار نه انگار يه تيم ايرانى اينو كار كرده و حيف…….

  1. به علي: بچه‌هاي مهندسي-شريفي‌ها كه گل سرسبدشونند- عاشق اين هستن كه به يك چيزي كه بقيه دست پيدا كردن، دست پيدا كنند! بعضي‌ از هنري‌ها هم همين‌ طور. بعضي‌ از هنري‌ها ولي معتقدند در زمينه خلق اثر هنري خلاق، «ما» و «اونها» نداريم. به خصوص وقتي كه مضمون و فرم هم همون شكليه. يك اثر هنري به دست يكي از ابناء بشر در اين كره خاكي طراحي و ساخته ميشه. چرا يكي ديگه از ابناء بشر -گيرم به قول شما با مشقات و سختي- به خلق يكي ديگه از اين آثار همون شكلي بايد دست پيدا كنه؟ راشين خيريه چون در كل جهان تك هست دوست‌داشتنيه. نه اين كه چون ايراني‌ايه كه رفته آمريكا كار منتشر كرده!

  2. دوستانی که دنباله فرهنگ ایرانی می‌گردند میتونن کلی بازی تو بازار با فرهنگ غنی این مرز و بوم پیدا کنن و اونا رو مورد تشویق خودشون قرار بدن، هدف این بازی بازار جهانی هست نه سلیقه شما، بدونه شک یکی از بهترین بازیهایی هست که توی این ژانر ساخته شده.
    من به سهیل دانش، استاد فصیحی، آیدین رادکیا، یاسر ژیان و سایر دوستان خسته نباشید میگم و امیدوارم توی ساخت بازی های بعدی هم موفق باشید…

    1. خو بهزاد خان بحث بر سر همينه ديگه. اون بازى ها از هر لحاظ ضعيفن و فقط اسم و رسم به دوش ميكشن و دهن پر كن هستن اما از لحاظ برنامه نويسى و ديزاين خيلى ضعيفن. مام داريم ميگيم چخوب بود اگه همچين گرافيك و برنامه نويسى خفنى واسه يه بازى بود با حال و هواى ايرانى، بد ميگيم بگو بد ميگى
      بعدم سليقه جهانى عاشق فرهنگ بومى و حال و هواى هر كشوره
      نترس اونا بدشون نمياد
      بماند كه الان فضاى همين گيم هم بوميه ،،، منتها بومى ِ ژابن و شرق دور
      بد ميگم؟؟!

  3. اصن ربطی به فرهنگ ایران نداره..بقیه کشورها چه قدر تلاش می کنن تا فرهنگ خودشون رو نشون بدن،ما هم همونقدر تلاش می کنیم ولی فرهنگ بقیه کشورا رو نشون میدیم..!!!

  4. کار خیلی عالی بود…منتها راستش اصلا تو دید اول شما متوجه نمیشید که این کار یه تیم ایرانی هستش…
    درسته بهتر بود بود که کار جال و هوای ایرانی داشته باشه…به نظر من این که ما بتونیم متغیر های ایرانی به چالش کشیده بشه…چون این سبک کار خیلی کار شده…
    بهتر بود ما توی موضوعی که هنوز نتونستن به موفقیت ایده آلی برسند..به نتیجه ایده آل میرسیدیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *