ColdWood Interactive

معرفی بازی زیبای Unravel، روایتی از جنس نخ / ColdWood Interactive

Unravel یک بازی فکری و ماجرایی با شخصیتی با مزه است که در سال 2016 توسط استودیوی سوئدی «کلد وود اینتراکتیو» (ColdWood Interactive) ساخته و توسط کمپانی «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) برای پلتفرم های PC عرضه خواهد شد.
این بازی، داستان یک شخصیت جذاب و دوست داشتنی به نام Yarny را روایت می‌کند، شخصیتی که به طور کامل از نخ تشکیل شده است و در طبیعت بدنبال متحد کردن مردمی است که یکدیگر را دوست دارند. Yarny هم‌ چنانکه حرکت می‌کند، از هم باز می‌‍شود و خطوطی را ایجاد می‌کند که باید بطور هوشمندانه برای حل معماهای فیزیکی که مانع از پیشروی می‌شوند، استفاده گردد. از دست دادن بیش از حد نخ در نهایت منجر به بازشدن او و از بین رفتن یارنی خواهد شد. یارنی از نخ‌هایش برای تاب خوردن از شیارها، پرواز یک برگ همانند بادبادک و بالارفتن از موانعی همچون درخت استفاده می‌کند.
داستان بازی Unravel در سرزمین‌های شمال اسکاندیناوی، سرزمین سنگ، خزه، آب روان، آسمانهای صاف و درختهای زمستانی رخ می‌دهد و بازی‌کننده‌ها با محیط‌های متفاوتی در این عنوان مواجه می‌شوند. شاید این مکان شباهتی به مکانی که ما در آن زندگی می‌کنیم نداشته باشد، اما این بازی از تمام ظرفیت‌های چنین مکانی برای پس‌زمینه و طراحی پازل‌ها بهره برده است. سازندگان بازی می‌گویند این عنوان که در سبک سکوبازی (Platformer) با المان‌های معمایی ساخته شده، می‌تواند بازی‌کننده‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. مارتین ساهلین (Martin Sahlin) سازنده‌‌ی این بازی می‌گوید : « این عنوان عشق و رابطه میان انسان‌ها را به نمایش در می‌آورد.» در ادامه همراه روزرنگ باشید تا به تماشای تصاویر و ویدئویی از این بازی بنشینیم:

گیم دیزاین (13)  گیم دیزاین (12)  گیم دیزاین (11)  گیم دیزاین (8)  گیم دیزاین (2)  گیم دیزاین  گیم دیزاین (1)  گیم دیزاین (7)  گیم دیزاین (6)  گیم دیزاین (5)  گیم دیزاین  گیم دیزاین (2)  گیم دیزاین (14)  گیم دیزاین (15)  گیم دیزاین (17)  گیم دیزاین (16)

[aparat width=”560″ ]http://www.aparat.com/v/MjoQU[/aparat]

[aparat width=”560″ ]http://www.aparat.com/v/ljwbz[/aparat]