varvet یک آژانس خدماتی دیجیتالی است که محصولات و خدمات خود را برای کمک به بهتر شدن شیوه کار کردن و ارتباطات مشتریانش عرضه میکند. برندهای جهانی مانند Starbucks و EA Games، تا استارتآپها و کسبوکارهای محلی با Varvet همکاری داشته اند. آنها همچنین به خاطر میزبانی کنفرانس سالانه Nordic Ruby برای خود اعتبار کافی کسب کرده اند.
پس از ادغام دو آژانس Varvet و Elabs آنها تصمیم گرفتند تا هویت بصری خود را ری-دیزاین کنند و این کار به آژانس تبلیغاتی Lundgren + Lindqvist واگذار شد.
در زبان سوئدی، «varv» (شکل نامعین Varvet) هر دو به معنای کشتیسازی و دامن یا تکرار است؛ واژۀ دوم بر جنبش، تأکید بیشتری دارد. به عنوان بخشی از فرایند طراحی، ماتریس نمادها گردآوری شد که همگی به روشهای مختلف به Varvet مربوط بودند. هر دو شامل مراجع مستقیمتر مانند براکتهایی هستند که هنگام نوشتن کد و ruby (برای روبی، زبان برنامهنویسی مورد علاقۀ Varvet) و موارد انتزاعیتر مانند نماد بینهایت و علامت پیروزی استفاده میشود، و نیز دست به رویکرد ساختهشدۀ سازمان اشاره دارد.
سیستم رنگی، بر اساس دو رنگ اولیه؛ قرمز گرم و آبی گرم اختصاص داده شد.



