هویت بصری لباس برند شماست

شخصیت دادن به برند اون رو تا ابد توی ذهن‌ها موندگار میکنه!

متفاوت باش

یک طراحی هویت بصری منحصر به فرد می‌تونه برند شما رو در کسب و کارِتون متمایز کنه و شما رو توی بازار، بین رقبا و ذهن مشتریانتون موندگار کنه.

برندت چه شکلیه؟

اگه مخاطب، برند شما رو درک کنه و جذبش بشه، می‌تونه به خوبی باهاش ارتباط برقرار کنه. هویت بصری، برند شما رو معرفی میکنه و یه تجربه شخصی توی ذهن مخاطب ایجاد می‌کنه. هویت بصری چهره‌ی بیرونی یه برند هست که می‌تونه به خوبی ویژگی‌های یه برند رو به مخاطب نشون بده و احساس مشترک بین صاحبان برند و مخاطب‌هاشون ایجاد کنه.

محکم ریشه کن

ثبات توی هویت و برندسازی و همینطور حفظ اون، به ایجاد اعتماد در مخاطب و به وفاداریش از برند ختم می‌شه. اگه مصرف‌کننده بتونه شما رو پیش‌بینی کنه، می‌تونه خیلی راحت شما رو به دیگران ترجیح بده. با تکامل اسم تجاری در طول زمان، هویت بصری آشنا و ریشه‌دار، باعث رشد یه برند می‌شه.

بذر وفاداری بکار

وقتی که مشتری برندی رو بشناسه و بتونه بهش اعتماد کنه، وفاداری توی اون مشتری تقویت می‌شه؛ 84% مشتری‌ها دوست دارن تا به برندی که ارزش‌هاش با ارزش‌های اون‌ها همخونی داره، وفادار بمونن. هویت بصری قوی و تعریف‌شده که به مخاطب شناخت بهتری از شما و محصولتون بده، باعث وابستگی و وفاداری مشتری‌هاش میشه.

اجزا و عناصر طراحی هویت بصری

شما بعداز طراحی هویت بصری چه چیزی را تحویل می‌گیرید؟

لوگو

برندبوک

اکسسوری‌ها

طراحی اوراق اداری

هویت بصری مجموعه‌ای از عناصر بصری است که یک برند را از سایر برندها متمایز می‌کند. این عناصر (رنگ، لوگو، فونت، طراحی اقلام تبلیغاتی، اکسسوری‌ها و...) شخصیت برند شما را می‌سازند و باعث ماندگاری آن در ذهن مخاطب می‌شوند.

هویت بصری همچنین می‌تواند به این موارد بپردازد:

شخصیت پردازی برند: ویژگی‌های انسانی را به برند اختصاص می‌دهد تا با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

تجربه ی برند: تمام تعاملاتی است که مشتری با یک برند دارد. هویت بصری باید در تمامی نقاط تماس با مشتری منسجم باشد تا تجربه ی برند قوی و مثبتی ایجاد شود.

داستان برند: هویت بصری باید منعکس کننده داستان برند باشد و به مخاطبان کمک کند تا با برند ارتباط برقرار کنند.

سوالات متداول