اعلام فراخوان بخش اقلام تبلیغی و اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم کودک

فراخوان بخش اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان منتشر شد.

شرایط عمومی:

١- پدیدآورندگان آثار مواد تبلیغی فیلم‌های سینمایی ایرانی می‌توانند با تکمیل فرم و ارایه مستندات مورد نیاز به دبیرخانه بخش مواد تبلیغی، متقاضی شرکت در مسابقه باشند.

٢- متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی جشنواره و بخش مواد تبلیغی، فرم شرکت در مسابقه را تکمیل کنند.
٣- تمام فیلم‌های بلند سینمایی ایرانی که از تاریخ خرداد ماه ٩٣ تا اردیبهشت‌ماه سالجاری در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده باشند، می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

٤- محدودیتی در تعداد عناوین آثار ارسالی وجود ندارد، مشروط بر آنکه در فضای مجازی یا غیر مجازی مورد استفاده قرار گرفته باشند. (با ارایه مستندات)

٥- برنامه‌ریزی برای نمایش آثار ارایه شده و یا نمایشگاه‌های جنبی دیگر به عهده دبیرخانه‌ این بخش از جشنواره خواهد بود.

٦- اطلاع‌رسانی اخبار جشنواره، نتایج‌ و سایر موارد فقط از طریق مسئولان ستاد اطلاع رسانی و از سایت جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان صورت می‌پذیرد.

۷- تفسیر مقررات، رفع ابهامات و اخذ تصمیم نهایی در خصوص موضوعات پیش‌بینی نشده به عهده‌ دبیر جشنواره است.

۸- ارایه یک قطعه و یا فایل عکس پرسنلی از پدیدآورنده همراه فرم و آثار از طریق پورتال ثبت نام جشنواره الزامی است.

۹- پس از تحویل تقاضانامه و آثار به دبیرخانه، امکان خارج کردن آنها از جشنواره وجود ندارد.

۱۰- دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در بخش های مختلف جشنواره مانند کتاب، کاتالوگ، تیزر، چندرسانه ای، فضای مجازی و… است.

۱۱-پدید آورندگان تمامی آثار باید فایل مربوطه را با رجوع به سایت جشنواره با آدرس www.icff.ir در لینک مربوطه آپلود کنند.

شرایط اختصاصی

بخش پوستر:
١- ارایه ٢ نسخه چاپی (افست) همراه فایل پوستر بر روی CD یا DVD با فرمت TIF یا JPG، با کیفیت DPI ۳۰۰ و در قطع ٧٠*١٠٠ و همچنین ارایه یک نسخه پرینت از پوستر در قطع A۳، همراه سایر مدارک ضروری است.

٢- بدیهی است پوسترهای ارایه شده باید از میان آثار رسمی و استفاده شده در تبلیغات فیلم باشد.

بخش آنونس و تیزر:

١- آثار ارسالی برای بخش تیزر و آنونس از نظر تعداد محدودیتی ندارد مشروط بر آنکه با ذکر مستندات در فضای مجازی و غیرمجازی مورد استفاده قرار گرفته شده باشد.

٢-هر یک از نسخه‌های موردنظر می‌بایست به‌صورت مجزا، روی یک لوح فشرده و با فرمت AVI به دبیرخانه ارسال شود.

مدیریت تبلیغات (کمپین تبلیغاتی)

چنانچه در آثار سینمایی ارایه شده مقوله مدیریت واحد تبلیغات ولاجرم شکل‌گیری تبلیغات هماهنگ در نظر گرفته شده باشد و ماحصل این مدیریت انتخاب عناصر متخصص به جا در حوزه‌های تبلیغات اعم از عکاس-طراح-سازنده تیزر و آنونس و غیره … باشد، جایزه بهترین کمپین تبلیغاتی به برگزیدگان در این بخش تعلق خواهد گرفت.

بدیهی است ارایه محتویات و مستندات مربوط به این بخش الزامی است.

شروع ثبت‌نام و ارسال آثار از تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ و آخرین مهلت ارایه آثار ۱۰ خردادماه است.