سیستمهای ایمنی خودروها، روزبهروز در حال تکاملاند. در این میان سیستمهای پیشگیری از تصادف و برخورد از جلو از طریق به کار انداختن خودکار ترمزها به استانداردی در بین خودروهای شرکتهای پیشرو تبدیل شدهاند.
مرسدس بنز برای تبلیغ سیستم کمک ترمز خاص خود (BAS) که مبتنی بر رادار و سنسور بوده و در شرایط واقعی، قادر به تشخیص وسایل نقلیه، اشیا و عابران است و قدرت ترمزگیری را در بهینهترین حالت قرار میدهد، از تبلیغی جذاب استفاده کرده است.
کودکان علاقه دارد تا اسباببازیهای ماشین خود را به هم بکوبند. طبیعی است که مجهز کردن فرضی این ماشینهای اسباببازی به هر نوع تکنولوژی جلوگیری از برخورد میتواند باعث عصبانیت آنها شود.
[aparat width=”560″ ]http://www.aparat.com/v/mARDB[/aparat]