« پروژههای هویت بصری (از طراحی لوگو تا بسته بندی) همه با یک چالش مواجهاند و آن واکنش اولیه مخاطب» است و همین امر باعث می شود تا همچنان این محصولات گرافیک دیزاین به عنوان استراتژیکترین فرآوردههای صنعت تبلیغات تلقی شوند.
شرکت تبلیغاتی سکو، مجموعهای جوان در حوزه تبلیغات BTL و TTLاست. مساله پروژه دیزاین هویت بصری این شرکت، ارائه راه حل به ساده ترین شکل ممکن بود به صورتی که هم رویکرد متفاوتی در بیان مفهوم تبلیغات داشته باشد و هم به خوبی برند (سکو) را با همان معنی سکوی پرتاب شاتل های فضایی معرفی کند ؛ راه حلی که درون مساله بود…»
مجری : آژانس تبلیغاتی ویو
سفارش دهنده : آژانس ارتباطات خلاق سکو
مدیرهنری و طراح گرافیک : ابوذر محمدی
مدیر پروژه : ایمان زمانی نجف آبادی