وقتی از تندیس اسکار در اولین مراسم اسکار سال 1929 رونمایی شد، نمایانگر چیزی نبود جز نمادی از “همگان”. بیش از چند دهه است که این تندیس بر روی طرح جلدهای مجله نیویورکر New Yorker در موضوعات و مفاهیم مختلف نظیر، پرستیده شدن مانند یک بت، غرق شدن مانند تایتانيك و حضورش در کنار شخصیت کیم جونگ-آن منتشر شده است. اخیرا جهان سینما و فیلم سازی که هشتادو نهمین دوره خود را دیشب جشن گرفت مورد انتقاد واقع شده بود که چرا تنوع در آن پایین آمده است. منظور تنوع در نژادهای مختلف میباشد و به همین دلیل با هشتگ #OscarsSoWhite در رسانه های اجتماعی مردم به نوعی نقد خود را بیان می کردند “خیلی خوشحالم که بالاخره شروع به تغییر کرده است”.
در ادامه طرح جلدهای اسکار دورههای قبل نیویورکر را هم میتوانید ببینید: