امروزه هنر در مفهوم گسترده و متنوعش، به طرز باورنكردنى در خدمت صنعت تبليغات قرار گرفته است. عملكرد استوديوهاى خلاق در جهت تحت تاثير قراردادن مخاطبان، روز به روز بهتر و جذاب تر مىشود و هر روز دهها ايدهى تفكر برانگيز طراحى مىشود.
تبليغات درست، براى مصرف كنندهى واقعى طراحى مىشود نه براى دريافت جوايز؛ با اين حال تأثيرگذارى موفق، بهترين جايزه است!
اين پست اختصاص به نمايش پوسترهاى تبليغاتى شركت طراحى دكوراسيون Lerroy Merlin دارد كه در آن ايده پوستر با انطباق دو مفهوم تفكر و رنگ، بسيار شفاف و روان به مخاطب منتقل مىشود. اين شركت فرانسوى در زمينه بازسازى و ترميم منازل فعاليت مىكند. سابقهى فعاليت Leroy Merlin به بيش از هشتاد سال پيش مىرسد و اكنون با نمايندگى در ١٣ كشور دنيا، تبديل به يك برند بزرگ و تخصصى در زمينهى ساختمان و دكوراسيون شده است.
ایده پوسترها نمايانگر تخصص عالى اين شركت در تركيب رنگ هاى صنعتى و ساختن رنگ هاى تركيبى و محبوب براى مشتريان و مخاطبان است. این مجموعه، توسط آژانس تبلیغاتی Publicis ایتالیا در سپتامبر۲۰۱۴ منتشر شده است. باهم مىبينيم: