هویت بصری

هویت بصری برند Be Like A Real Elite

«با توجه به درخواست سفارش دهنده و علاقه آن به طرح‌های Medival، سعی کردیم در طراحی هویت بصری و نشانه از این نقوش اما با رویکردی مدرن الهام بگیریم و برای طراحی آن از نرم افزار CorelDrawX8 استفاده کردیم.

هویت بصری برند Be Like A Real Elite

کمپانی B.L.A.R.E. در زمینه تولید آلات موسیقی بادی در کشور آمریکا فعال است و در کنار عرضه این محصولات در فروشگاه‌های خود لوازم جانبی (اکسسوری) گرانقیمت نیز با نام برند خود عرضه می‌کند از این رو ما هم به سمت طراحی لاکچری و جنرال برای نشانه این برند پیش رفتیم و به فرمی الماس مانند در قالب فرم لوزی و در همنشینی با حرف B در طراحی این نشانه رسیدیم و با استفاده از رنگ طلایی و گره‌های خطوط در لوگو  و فرم لوزی سعی شد تا تصویری لوکس در ذهن مخاطب ایجاد شود.

از عناصری که می‌توان از آن به عنوان عامل تاثیرگذار در این پروژه نام برد چیدمان دوار نشانه نوشته است که به آن تصویری با اصالت می‌دهد و از این چیدمان در طراحی تم یا همان هویت بصری برند استفاده گردید که این بخش نیز با ایده گرفتن از انعکاس صدا و فرم‌های اکولایزر صدا تکمیل گردید.

این پروژه با همکاری حامد طالقانی  درسال 2020 و به سفارش کمپانی B.L.A.R.E. Music طراحی و اجرا شده است.»

هویت بصری هویت بصری هویت بصری موسیقی موسیقی موسیقی موسیقی اوراق اداری اوراق اداری کاتالوگ کاتالوگ کاتالوگ نشانه

پروژه دیگری از محسن بیگ زاده در روزرنگ را اینجا ببینید.
[xyz-ips snippet=”5803″]