Behance

ادوبی Behance Pro را با ویژگی‌های تحلیلی کلیدی و بدون کارمزد برای هنرمندان معرفی کرد

شرکت ادوبی به تازگی Behance Pro را راه‌اندازی کرده‌است. یک سطح عضویت جدید با ویژگی های برتر که به‌طورخاص برای کمک به هنرمندان و سازندگان برای تقویت حضور آنلاین آن‌ها و ارتباط با مشتریان بالقوه در جامعه خلاق طراحی شده‌است.

این برنامه براساس داشبوردهای تحلیلی پیشرفته است و مشترکین را به داده‌هایی در مورد افرادی که کار شما را مشاهده می‌کنند، منبع ترافیک شما و حتی عبارات جستجویی که مردم برای کشف شما استفاده می‌کنند مجهز می‌کند تا بتوانید محتوای خود را متناسب‌سازی کرده و مخاطبان مناسب را جذب کنید.

Behance

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این طرح سیستم مالی آن است. ادوبی کارمزد پلتفرم را برای اعضای Behance Pro حذف کرده‌است. این بدان معناست که افراد خلاق می توانند دارایی بفروشند، پروژه‌های فریلنسری بگیرند و اشتراک‌ها را بدون تقسیم سود با شرکت مدیریت کنند. آن‌ها کل درآمد حاصل را به جز هزینه‌های پردازش پرداخت توسط Stripe و PayPal حفظ می‌کنند.

Behance

امکانات ادوبی Behance Pro برای اعضا

اعضای بیهنس پرو از طریق نشان Pro جدید در پروفایل خود قابل شناسایی هستند. مهم‌تر از همه، آن‌ها کنترل بیشتری برروی پروژه‌های خود به دست می‌آورند. این سرویس به شما امکان می‌دهد کار خود را با رمز عبور قفل کنید و آن را با استفاده از لینک‌های منحصربه‌فرد به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید زمان انتشار آن را برنامه‌ریزی کنید.

علاوه‌براین، کاربران به Adobe Portfolio دسترسی پیدا می‌کنند که در آن می‌توانند تا پنج وب‌سایت سفارشی برای نمایش کار خود بسازند. آن‌ها همچنین امکان اتصال دامنه شخصی خود و وارد کردن مستقیم پروژه ها از Behance را دارند. مزایای اضافی شامل خدمات Creative Cloud مانند Adobe Fonts و ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

Behance

ادوبی اعلام کرده‌است که ویژگی‌های بیشتری برای غنی‌سازی تجربه Behance Pro در راه است. این سرویس درحال‌حاضر برای کاربرانی که دارای پروفایل شخصی هستند با قیمت ۹.۹۹ دلار آمریکا در ماه با تعهد سالانه دردسترس است. همچنین یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد تا طعم ویژگی‌های پیشرفته را بچشند.