ایدههای خلاقانه و دستاول یکی از مهمترین فاکتورها در مبحث تبلیغات به شمار میرود، البته که اجرای مناسب و صحیح یک ایده مسیر رسیدن ایده به موفقیت را تسهیل خواهد کرد. در این پروژه تعدادی از ایدههای تبلیغاتی موفقی که توسط کتایون خراسانی برای بیمه نوین انجام شده است را با هم میبینیم.
نحوه شکلگیری کمپین تبلیعاتی بیمه نوین را از زبان طراح و ایده پرداز آن بشنویم:
« حدود ۱۳ سال است که در صنعت تبلیغات فعالیت میکنم. من دانشگاه نرفتم، چون خیلی علاقه داشتم از ابتدا کار کنم و خیلی طول کشید تا فهمیدم این دو به هم مرتبط نیستند؛ ولی پشیمان نیستم که کارم را تجربی یاد گرفتم چون مرا خیلی جلو برد. طی این سالها به جز سال اول، همیشه آزاد کار کردم تا شانس داشتن کارهای متنوع را از دست ندهم. تا ۴سال پیش همه کارهای من به چاپ منجر میشد، فضایی که بیشتر از طراحی شاید به آن تسلط داشتم، اما در در چند سال اخیر با توجه به این که همه چیز در قالب سوشال مدیا فرو رفته است طبعا کارهای من هم به این سمت و سو رفته است.
پروژهای که در حال حاضر میبینید مربوط به بیمه نوین است که آن را با همکاری آژانس بومرنگ انجام دادهام. روش و سلیقه فکری من اغلب اوقات مینیمال و بسیار آبجکت محور است. من عادت به گزافه گویی ندارم و همیشه کار را در ابتدای اجرای ایده به اتمام میرسانم، چون واقعا به این جمله که هنر یعنی اضافهها را زدن، معتقدم.
در این سالها همیشه خوشحال بودم که ایدههایم مورد توجه قرار گرفته و توانستهام با برندهای خوبی همکاری کنم که ازجمله آنها میتوانم به: بیمه نوین، آسیاتک، بامیلو، بانک مسکن، محصولات بدر، ایرانسل، دانشگاه آزاد اسلامی، کاله، مردینت، دکتر عبیدی، سافتلن، فابرکستل، فرش پاتریس، سرامیک البرز، رفاه و… اشاره کنم.»
[xyz-ips snippet=”5932″]