هر ساله، هالووین فرصتی است تا برندها از زبان تبلیغاتی همیشگی فاصله بگیرند و این بار کمی مشتریان را بترسانند. اما در کمپین پانبالتیک هالووین برگر کینگ، تیم طراحی با خلاقیت بیشتر تلاش کردهاند تا تجربهای متفاوت ایجاد کنند. به گفته تیم طراحی، «این بار گامی فراتر برداشتیم و به جای ترساندن صرف، واقعاً با ترسها رودررو شدیم.»
شعار جهانی برگر کینگ، یعنی «روش خودتان را داشته باشید»، دقیقاً به این مفهوم اشاره دارد – امکان لذت بردن از یک وعده غذایی، حتی اگر یک ماده خاص چندان جذاب نباشد یا کاملاً ترسناک به نظر برسد! در این کمپین با عنوان «رودررو شدن با ترسها» که توسط آژانس تبلیغاتی تاباسکو در استونی، لتونی و لیتوانی اجرا شد، واژهنامهای از فوبیاهای غذایی برای برگر کینگ تهیه شده که مخاطبان میتوانند از طریق لینک زیر به آن دسترسی داشته باشند: واژهنامه فوبیای غذایی برگر کینگ
این کمپین رسانهای که برای هالووین ۲۰۲۴ منتشر شده، شامل محتوای دیجیتال، تبلیغات محیطی و چاپی است و تجربهای سرگرمکننده و خاص برای طرفداران این برند فراهم کرده است.