شرکت کوکاکولا با معرفی یک سری نوشیدنی ویژه در فرانسه به مناسبت المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، پیامی از وحدت جهانی را به نمایش گذاشتهاست.
این قوطیها با الهام از کمپین بینالمللی المپیک این شرکت با عنوان «وقتی جهان با هم جمع میشود، جادو رخ میدهد» طراحی شدهاند.
قوطیهای جدید کوکاکولا برای المپیک با تصویری از نیمههای یک آغوش طراحی شدهاند. لوگوی معروف کوکاکولا در فضایی که دو دست به هم میرسند قرار دارد. وقتی دو قوطی به هم متصل شوند، تصویری کامل از یک جفت در حال آغوش تشکیل میشود.
این پروژه را سه هنرمند فرانسوی، لورا نورماند، اورلیا دوراند و برونو منگیوکو طراحی و اجرا کردهاند.
این قوطیهای احساسی بهطورانحصاری در فرانسه عرضه خواهندشد و به کمپین گستردهتر کوکاکولا با عنوان «جادوی واقعی» که بر ارتباط انسانی و شمولیت در بازیهای المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ تمرکز دارد، مرتبط هستند.
این کمپین تبلیغاتی توسط WPP Open و با همکاری Ogilvy، EssenceMediaCom، VML و Hogarth توسعه یافتهاست. در این تبلیغات یک فیلم نیز وجود دارد و براساس موضوع آغوش معروف شرکت برای پاریس ۲۰۲۴ طراحی شده است.
این کمپین نشان میدهد که چگونه ورزش، مرزها و پسزمینهها را پشت سر میگذارد و مردم را در جشنی مشترک متحد میکند.