هویت بصری کفشهای پارسی که از نماد سنجاب بهره برده، یک اتصال چشمگیر از عناصر طبیعی و انسانی است. این انتخاب نمادین برای برند، با ارتباط عمیقی که با مفاهیمی همچون انعطافپذیری، فعالیت پرانرژی، و پیوند با طبیعت دارد، هویتی بینظیر را به وجود میآورد. رنگ سازمانی قرمز، با قدرت و انرژی خود، این هویت را تکمیل میکند. قرمز بهعنوان یک رنگ پرشور و پرجنب و جوش، نشاندهنده انگیزه، انرژی و شور و شوق است. تلفیق این رنگ قوی با نماد سنجاب، احساس زندهدلی و پویایی را در نگاه اول به برند منتقل میکند. تلاقی رنگ قرمز با نماد سنجاب در هویت بصری این کفشها، علاوه بر ایجاد یک شناسه یکتا، ارتباطی مفهومی بین مفاهیم طبیعی و تلاش برای شناخت و ارتباط بیشتر با محیط اطراف فراهم میکند.