خانه آرتهاوس با همکاری شرکت دونتون دنور (Downtown Denver Partnership)، مجموعهای از کیوسک های هوشمند را به منظور تعامل با عابران و مسافران برای مرکز شهر دنور (بازارچه خیابان شانزدهم) طراحی کردهاند.
در یک سمت این کیوسک ها، یک دایرکتوری دیجیتال با صفحهای لمسی ارائه شده است که امکانات اطراف را فهرست و مسیرهایی را پیشنهاد میدهد و به سوالات متداول عابران پاسخ میدهد و در سمت دیگر آن، یک تبلیغات دیجیتال چرخشی وجود دارد که به صورت ماهیانه تغییر پیدا میکند و هزینهی این کیوسکها را نیز جبران میکند.
این کیوسک ها علاوه بر فراهم سازی قابلیت مسیریابی بیشتر برای عابران، توقفها را نیز برای بازارگردی محدود میکند.