آژانس برندینگ خانه طراحی دُراج به مدیریت هنری محمد روستایی و امیرحسین پایدار در جوایز IDA لس آنجلس آمریکا موفق به دریافت جایزه Honorable Mention در دستهبندی هویت برند برای پروژه Designooor شد.
دیزاینور یک مجله آنلاین تخصصی است که به نمایش برترین طراحیهای نورپردازی بینالمللی در حوزههای معماری، سرگرمی و محصولات میپردازد. به گفته تیم طراحی، پروژه برندینگ دیزاینور الهامگرفته از یک داستان اساطیری ایرانی است که در آن دو سرزمین روشنایی و تاریکی وجود دارند. سرزمین تاریکی تحت تسلط دیوها و سرزمین روشنایی تحت رهبری پادشاهان نور است. در این داستان، پس از تصرف سرزمین نور توسط دیوها، پادشاهان نور برای بازپسگیری آن وارد عمل میشوند و در طی 15 شب، ذره ذره نور بلعیدهشده توسط دیوها از بدنشان خارج میشود تا ماه به تدریج کامل شود.
«در طراحی هویت بصری، این داستان به شیوهای متفاوت روایت شد. به این صورت که در طراحی لوگو و هویت بصری، انسانهایی با بدنهای درخشان و نورانی که بر روی ماه زندگی میکنند، به عنوان نماد روشنایی ماه معرفی شدند. این انسانها توسط دیوها به اسارت میروند و پس از آزادسازی توسط پادشاهان نور، به سرزمین خود که همان ماه است باز میگردند. در نهایت، دیوها به بند کشیده میشوند و نور بازگشتی به سرزمین روشنایی بازمیگردد.»