سونی پیکچرز با کمپین تبلیغاتی خلاقانه و طنزآمیز «بیلبورد دراز» برای اکران فیلم «گارفیلد؛ فرار از خانه» آماده میشود. این بیلبوردهای منحصربهفرد، با الهام از اشتهای سیریناپذیر گارفیلد، بهقدری بلند هستند که گویی گرسنگی این گربهی چاق و تنبل از یک بیلبورد معمولی هم فراتر رفتهاست!
در این کمپین، شاهد تصاویری از گارفیلد درحالخوردن غذاهای مختلف در اندازههای غول پیکر هستیم که به طرز هوشمندانه ای از لبههای بیلبورد آویزان شدهاند. این ایده خلاقانه، توجه عابران را به خود جلب میکند و بهخوبی حس طنز و سرگرمی این فیلم را به تصویر میکشد.
علاوهبر بیلبوردهای بلند، این کمپین شامل المانهای تبلیغاتی دیگری مانند پوستر و تبلیغات تلویزیونی نیز میشود. همگی آنها بر روی تم اشتهای سیریناپذیر این گربه بانمک و ماجراجوییهای او در فیلم جدید تمرکز دارند.
«بیلبورد دراز» را آژانس تبلیغاتی آرچر تروی برای سونی پیکچرز طراحی کردهاست. این کمپین درحالحاضر در سراسر مکزیک به نمایش گذاشتهشده و تا زمان اکران فیلم ادامه خواهدداشت.
انتظار میرود این کمپین تبلیغاتی خلاقانه و سرگرمکننده، اشتهای تماشاگران را برای دیدن فیلم جدید گارفیلد تحریک کند و به موفقیت هر چه بیشتر آن در گیشه کمک کند.