میرندا با هدف جلب توجه جمعیت نسل Z، یک پلتفرم جدید برای برند جهانی اش معرفی کرد. یک سیستم هویت بصری پویا که مورد توجه نسل جدید و متفاوت در جهان باشد.
برند میرندا که اولین بار در اسپانیا به وجود آمد، امروزه در سرتاسرجهان در فروشگاهها دیده می شود. این نوشیدنی که در طعم ها و مزه های مختلف میوه ها تولید می شود، اولین بار در سال 1990 ایجاد شد.
این برند متعلق به شرکت پپسیکو است و امیدوار است با طراحی جدیدبا عنوان “امپکتفول“، توجه نسل بعدی را به خود جلب کند.
در هویت بصری جدید میرندا که طراحی پپسیکو است، لوگوی میرندا رنگ سبز روشنتری دارد. لوگوی جدید همچنین برای «ایجاد تمایز» گوشه های برجسته تر و خطوط تمیزتری دارد. در هویت بصری جدید تمامی قوطی ها رنگ های شادابی دارند. به گفته طراح انفجاری از تازگی در تک تک محصولات و نوشیدنی ها به چشم می خورد.
توجه به رسانه های دیجیتال در هویت بصری جدید
هر یک از ۵۰ طعم میوه میرندا، و از جمله محبوبترین هایشان مانند سیب سبز، پرتقال، آناناس، توت فرنگی و هندوانه، یک پالت رنگی متناظر خواهند داشت. هر کدام از این آب میوه ها با رنگهای متفاوتی ترکیب شدهاند.
هویت بصری جدید بر روی تمام بطریهای میرندا، کالاها، تبلیغات، نمایشگاههای خردهفروشی و رسانههای دیجیتال در بیش از ۲۰۰ بازار قابل مشاهده خواهد بود.
ماورو پورچینی، مدیر طراحی پپسیکو، می گوید: “بیش از ۵۰ طعم میریندا لذتی برای حسها است. ما میخواستیم هویت بصری برند نیز همین احساس را القا کند. طراحی و نوآوری پپسیکو با استفاده از رنگهای جذاب و تضاد و تصاویر اختصاصی، به میرندا جان میبخشد. همهی اینها در کنارهم احساس انرژی پویا و شادابی را به وجود میآورد. ما میدانیم طرفداران میرندا به همان اندازه که با برند در محیط فیزیکی ارتباط برقرار میکنند، در فضای دیجیتال هم با آن در ارتباط هستند. بنابراین هویت بصری جدید سعی دارد هیجان و تمایز خود را در تمامی پلتفرمها حفظ کند.”