آنجل ریس، ستاره لیگ بسکتبال زنان آمریکا (WNBA)، در آستانه همکاری خود با برند ریباک، از لوگوی اختصاصی جدیدش رونمایی کرد. این لوگو که در قالب یک ویدئوی واقعیت افزوده (AR) در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر شد، طراحی مینیمال دارد و در میان هواداران با استقبال زیادی مواجه شده است
لوگوی جدید آنجل ریس شامل حروف A و R است که با طراحی کالیگرافی و زیر یک المان شبیه به هاله (Halo) به شکلی ظریف طراحی شدهاند.
این طراحی بلافاصله مورد توجه هواداران قرار گرفت و بسیاری از کاربران در بخش نظرات، با ارسال ایموجیهای آتش، از طراحی آن تمجید کردند. یکی از کاربران در ایکس نوشت: «این لوگو فوقالعاده است!» و کاربر دیگری آن را «ساده، سرراست و در عین حال ماندگار» توصیف کرد.
آنجل ریس نیز با انتشار پستی در شبکههای اجتماعی، از طراحی لوگوی خود ابراز رضایت کرد و نوشت: «لوگو فوقالعاده است! مثل این است که مادرم اسمم را به درستی انتخاب کرده، چون میدانست که روزی چنین لحظهای فرا خواهد رسید.»
این لوگو به عنوان بخشی از همکاری آنجل ریس با ریباک و پروژه طراحی کفش اختصاصی او طراحی شده است.