ایکسباکس با انتشار کمپین تبلیغاتی جدید خود به نام «بیدار شو» (Wake Up) که توسط دیوید فینچر و رومن شسینگ کارگردانی شده، توجهها را به خود جلب کرده است. این تبلیغ که در قالب یک داستان پریان مدرن و خلاقانه روایت میشود، زندگی روزمره یک موش به نام هوراتیو را به تصویر میکشد که از طریق لذت بازیهای ویدیویی، انسانیت خود را بازمییابد.
در این فیلم، هوراتیو در چرخهای تکراری از رفتوآمد شلوغ، کار یکنواخت اداری و ناهار سریع گرفتار است. اما حضور گیمرهای مرموز و در لحظهای که هوراتیو با روشن کردن ایکسباکس خود روی تلویزیون OLED سامسونگ با دوستانش به بازی میپردازد، زندگی او دگرگون میشود. این دوز سرگرمی، هوراتیو را به انسانی که همیشه بوده بازمیگرداند و پیامی قدرتمند درباره قدرت بازی در ایجاد ارتباط و شادی منتقل میکند.
این کمپین تبلیغاتی توسط آژانس تبلیغاتی دراگا۵ برای ایکسباکس تولید شده و در آوریل ۲۰۲۵ در ایالات متحده منتشر شد. «بیدار شو» با استقبال گستردهای در صنعت بازی و تبلیغات مواجه شده و نمونهای برجسته از ترکیب هنر، داستانگویی و فناوری در تبلیغات مدرن است.