هوش مصنوعی کوکاکولا

هیچ چیز در این تبلیغ کوکاکولا واقعی نیست!

همکاری انویدیا و WPP برای تولید تبلیغات هوشمند کوکاکولا

در رویداد سیگراف، شرکت‌های انویدیا، WPP و کوکاکولا از ابزارهای جدید هوش مصنوعی تولیدی خود رونمایی کردند که به برندها کمک می‌کند تا محتوای تبلیغاتی را به‌طور خاص برای نیازهای منطقه‌ای در سطح جهانی مقیاس‌پذیر کنند. این فناوری جدید به نام Prod X توسط آژانس بازاریابی WPP و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی انویدیا توسعه یافته است.

این پلتفرم هوش مصنوعی می‌تواند به کتابخانه وسیعی از مدل‌های سه‌بعدی تولید شده توسط هوش مصنوعی با دقت برند دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را در صحنه‌ها قرار داده و برای بازارهای مختلف ویرایش کند. این ابزار که با استفاده از میکروسرویس‌های USD Search و USD Code انویدیا ساخته شده، فرآیند تولید تبلیغات را برای مخاطبان جهانی به شدت تسهیل می‌کند.

سمیر بهوتادا، معاون جهانی StudioX در شرکت کوکاکولا درباره این هوش مصنوعی گفت: “با انویدیا، ما می‌توانیم تصاویر کوکاکولا و وعده‌های غذایی را در بیش از ۱۰۰ بازار شخصی‌سازی و سفارشی کنیم و با سرعت و در مقیاس جهانی محتوای مرتبط محلی ارائه دهیم.”

پلتفرم Prod X از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی انویدیا Omniverse و میکروسرویس‌های انویدیا NIM بهره می‌برد. این میکروسرویس‌ها برای تسریع در پیاده‌سازی مدل‌های هوش مصنوعی تولیدی در سراسر ابر، مراکز داده و ورک‌استیشن‌ها طراحی شده‌اند.

پری نایتینگیل، معاون ارشد هوش مصنوعی خلاق در WPP، با اشاره به این ابزار جدید اظهار داشت: “زیبایی این راه‌حل این است که چندین مرحله از فرآیند تولید را در یک رابط و فرآیند واحد فشرده می‌کند و به هنرمندان اجازه می‌دهد تا بیشترین بهره را از فناوری ببرند و کارهای بهتری خلق کنند.”

این همکاری نشان‌دهنده یک پیشرفت مهم در استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوای تبلیغاتی است و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک تبلیغات بیشتری با استفاده از این تکنولوژی ایجاد و منتشر شود.