پپسی با یک همکاری هیجانانگیز و خلاقانه، دنیای کفش را متحول کردهاست. این غول نوشیدنیسازی با الهام از همکاری موفق خود در سال 1992 با اسطوره بسکتبال شکیل اونیل و برند ورزشی ریبوک، یک کفش اسنیکر سفارشی با نام اسنیکر پپسی (Pepsi SNEAK’er) طراحی کرده است. این کفش غولآسا علاوه بر ظاهری جذاب، محفظهای برای قراردادن یک قوطی پپسی مینی دارد تا به طرفداران این امکان را بدهد تا نوشیدنی مورد علاقه خود را همیشه دردسترس داشته باشند.

محفظهای برای قوطی پپسی شما
این همکاری ادای احترامی به حضور قدرتمند شکیل اونیل در دنیای بسکتبال NBA و یادآور اولین همکاری موفق پپسی با او و ریبوک است. این سه غول صنعت در آخر هفته لیگ ستارگان NBA دوباره گرد هم آمدند. اونیل با پوشیدن این کفش منحصربهفرد، علاقه خود را به دنیای استایل خیابانی به نمایش گذاشت.
این کفش که بر اساس مدل Reebok PUMP Shaq Attaqs طراحی شدهاست، توسط “Shoe Surgeon”، شخصیساز مشهور، سفارشیسازی شدهاست. ویژگی منحصربهفرد این کفش، محفظه هوشمندانهای در کف آن است که بهراحتی یک قوطی پپسی مینی را در خود جای میدهد.

از دیگر ویژگیهای متمایز این کفش میتوان به لوگوی Pepsi Globe به جای دکمه نمادین «پمپ» ریبوک، رنگبندی خاص آبی و مشکی کلاسیک پپسی با پاشِشهای رنگ روی زیره و بندهای سفارشی که ادای احترامی به دوران شکیل در تیم اورلاندو مجیک هستند، اشاره کرد.
شکیل اونیل، رئیس بخش بسکتبال ریبوک، درباره این همکاری میگوید: «پپسی از همان ابتدا جزء جداییناپذیر کارنامه من بودهاست. همکاری با پپسی برایم بسیار ارزشمند است زیرا ما همیشه در حال نوآوری، سرگرمی و ایجاد هیجان هستیم. حالا خیلی هیجانزدهام که میتوانم همیشه قوطیهای پپسی مینی خود را به همراه داشته باشم.»

سهم طرفداران از کفش جدید پپسی
تاد کاپلان، مدیر ارشد بازاریابی پپسی، در مورد این کفشهای راحت و منحصربهفرد میگوید: «در حالی که یک قوطی پپسی مینی به اندازه کافی کوچک است که در جیب هرکسی جا شود. شکیل یکی از معدود افرادی است که یک کفش به اندازه کافی بزرگ دارد تا بهراحتی یک قوطی نوشیدنی را در خود جای دهد. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا مصرفکنندگان بتوانند این همکاری منحصربهفرد را با دست (و پا!) خود تجربه کنند.»
برای کسانی که آرزوی راهرفتن در کفشهای شکیل را دارند، پپسی فرصتی برای 22 نفر از طرفداران فراهم کرده است تا از طریق یک قرعهکشی، یک جفت از این کفشهای سایز 22 را به دست آورند. برای شرکت در این قرعهکشی، طرفداران میتوانند تا 25 فوریه علاقه خود را به پپسی مینی در شبکههای اجتماعی با استفاده از هشتگهای #PepsiMinis و #Sweepstakes اعلام کنند.
منبع: شرکت PepsiCo