در مسابقات بینالمللی IVIA، طراحان ایرانی برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه اول شدند.
استودیو هودژ که سال گذشته در بخش پروژههای صنعتی مقام نخست را به دست آورده بود، امسال نیز در بخش Fashion با طراحی لوگو و هویت بصری یک برند جواهری، این عنوان را تکرار کرد.

پروژه امسال با طراحی یک لوگو آغاز شد و در ادامه با توسعه موتیفی برگرفته از کانسپت اصلی لوگو، ساختار هویت بصری برند شکل گرفت. این موتیف علاوه بر حضور در اجزای هویت بصری، قابلیت استفاده در طراحی خود جواهرات را نیز دارد.

مسابقات (International Visual Identity Awards) IVIA از رقابتهای بینالمللی حوزه طراحی هویت بصری است که هر ساله با حضور پروژههایی از کشورهای مختلف برگزار میشود. در این رویداد، آثار در بخشهای متنوعی چون صنعت، مد، خدمات، محصولات و سایر حوزهها مورد داوری قرار میگیرند.