در تازهترین دوره مسابقات بینالمللی MUSE Creative Awards 2025، استودیو طراحی تونل با سه پروژه در بخش هویت سازمانی (Corporate Identity – Brand) شرکت کرد و موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره شد.
یکی از جوایز طلای استودیو تونل برای پروژه «Axestory» بود؛ برندی فعال در حوزه جواهرات دستساز که مجموعهای محدود از زیورآلات با استفاده از چوب آبنوس و نقره تولید میکند. این پروژه از نقطه صفر آغاز شده و تیم تونل مسئولیت کامل هویتسازی برند از انتخاب نام تا طراحی سیستم بصری آن را برعهده داشته است.

پروژه «Sarva Records» دیگر اثر طلایی این استودیو است که با محوریت طراحی هویت بصری برای یک لیبل موسیقی شکل گرفته است. در این پروژه، هویت گرافیکی و زبان بصری برند با تمرکز بر موسیقی مستقل و فضای هنری این مجموعه طراحی شده است.

مدال نقره این استودیو نیز به پروژه «Hormoz Marine» تعلق گرفت؛ برندی در حوزه حملونقل که طراحی هویت آن با تأکید بر چهار روش اصلی حملونقل—دریایی، هوایی، زمینی و ریلی—و ترکیب آنها در قالب یک سیستم گرافیکی یکپارچه شکل گرفته است.

مسابقات بینالمللی MUSE Creative Awards هر ساله با محوریت ارزیابی و معرفی آثار خلاقانه در زمینههای مختلفی مانند تبلیغات، طراحی گرافیک، برندسازی، بستهبندی و ارتباطات تصویری برگزار میشود و آثار طراحان و استودیوهای مختلف از سراسر جهان در آن مورد داوری قرار میگیرند.
