چیتوز با کمپین جدید و طنزآمیز خود، میانوعده را در اولویت زندگی روزمره قرار میدهد.
چیتوز، برند محبوب چیپس و تنقلات، از کمپین تبلیغاتی جدید و بازیگوشانهاش رونماییکرد. در این کمپین میانوعده قبل از زندگی روزمره در اولویت قرار میگیرد. تصور کنید یک دستتان داخل کیسهی خوشمزهی چیتوز است. انجام کارهای روزمره با دستی که برای خوردن میانوعده مشغول است به یک چالش تبدیل میشود. این کمپین خندهدار و عمدا ناقص، آشفتگیهایی را که به وجود میآید، به تصویر میکشد.
خلاقانه، ناقص و فوقالعاده جذاب!
در دنیای شلوغ تبلیغات بیلبورد، برای اینکه متمایز شوید، باید متفاوت باشید. چیتوز دقیقاً به هدف زدهاست. این کمپین هوشمندانه با تایپ اشتباه، تصاویر بد و خوشنویسی کج و کوله، به دلایل اشتباه به چشم میآید و به طرز عجیبی خوب عمل میکند.
ایدهی کمپین جدید چیتوز
- ۹۹ درصد مردم چیتوز را با دست غالب خود میخورند.
- استفاده از دست غیر غالب برای انجام کارهای روزمره، چالشهای خندهداری را به وجود میآورد.
نمونههایی از بیلبوردهای چیتوز:
تبلیغ تلویزیونی خلاقانه چیتوز
این تبلیغ، کارهای مضحکانهتری را با دست غیر غالب به تصویر میکشد، که شامل همه اقشار جامعه میشود، از هنرمندان گرفته تا جراحان پلاستیک.
چیتوز با این کمپین نشان میدهد که از بالابردن سطح پوچی واهمه ندارد. در نتیجهی این تفکر کمپینی فوقالعاده احمقانه و دوستداشتنی را خلق کرده که بینقصی را کنار میزند.