همه ما خاطرات ناخوشایندی از زندگی با هماتاقی یا شریک نامناسب در ذهن داریم. برای حفظ آرامش، مجبور به تحمل رفتارهای عجیب و غریب آنها میشویم، تا اینکه روزی طاقتمان تمام میشود و تصمیم به اسبابکشی میگیریم.
مجموعه تبلیغات چاپی «من دوست دارم جابجا کنم» با نشاندادن چند مورد از این لحظات شکستنِ تحمل، به شما نشان می دهد که زمانی که بالاخره وقت آن رسیده است تا از هر کابوسی که در آن هستید خارج شوید. یعنی زمانی که زمان اسباب کشی فرامیرسد آنها برای آسانترکردن وضعیت شما در آنجا حضور خواهندداشت.
کمپین حرفه ای با عنوان «وقتی زمان اسبابکشی فرامیرسد.» در ژوئن 2024 در استرالیا منتشر و توسط گروه تبلیغاتی Engine Group برای برند «من دوست دارم جابجا کنم» ساخته شدهاست. این کمپین چاپی ایتالیایی در ارتباط با صنعت خانه و باغ است و شامل 3 تصویر تبلیغاتی می باشد.
تیم سازنده:
- آژانس تبلیغاتی: گروه Engine، بریزبن، استرالیا
- مدیر عامل: تیم ویگر
- مدیر خلاقیت: مایک فریتس
- کپی رایتر: ایکن هاچسون
- مدیر هنری: لیام مارسدن
- عکاس: لیام مارسدن
- مدیر حساب: جنا اسمیت