بسته بندی و لوگوی جدید نوشابه «فانتا»

نوشابه‌ی فانتا مورد بازنگری قرار گرفته است و تبدیل به چیزی شده است که مدیران این کمپانی، آن را بزرگترین تغییر در تاریخ این برند می‌دانند.

این تحول، شامل معرفی یک بطری نامتقارن مارپیچی و یک دستور تولید جدید برای فانتای نارنجی (Fanta Orange) است که ادعا می‌شود قند آن یک-سوم کمتر است.

در قلب این تحول، یک هویت بصری جدید قرار دارد که برای نمایش تم ” میوه‌ای، تفریح و باطراوت” فانتا طراحی شده است.

کوکاکولا در ابتدا فانتا را در سال 1955 در ایتالیا تاسیس نمود. بسته بندی جدید از آوریل امسال در فروشگاه‌ها موجود خواهد بود و دستور تولید جدید فانتای نارنجی نیز در ماه می راه‌اندازی خواهد شد.

  

منبع