بسته بندی خشکبار اعتماد با طرح‌های جدید

قطعا همه ما باز کردن بسته‌های ساده و بدون طرح و رنگ انواع خشکبار موجود در بازار را تجربه کرده‌ایم؛ این بسته‌بندی‌ها که اغلب نایلونی هستند باعث شده خشکبار جزو اقلام پذیرایی لوکس در مجالس و برنامه‌ها قرار نگیرد در صورتی که اگر به صورتی حرفه‌ای بر روی این بسته‌ها کار  و روانه بازار می‌شد، می‌توانست به عنوان یکی از اقلام لوکس در پذیرایی مجالس و برنامه‌ها استفاده شود؛ به همین جهت من سعی کردم با طراحی ویژه و انحصاری، بسته‌بندی‌های خشکبار را با طرح‌ها و لیبل‌هایی متفاوت ارائه کنم.

بسته بندی خشکبار اعتماد با طرح های جدید

هدف من بهبود کیفیت طراحی بسته‌ها همراه با رعایت اصول کامل خرید از دید مشتریان برای بهتر دیده شدن محصول مورد نظر در عرصه خشکبار بوده است.

استقاده یک نمونه محصول به صورت بزرگ بر روی بسته‌بندی بدین جهت بوده است که مشتریان در نگاه اول، محصول مورد نظر خود را دیده و به راحتی بتوانند انتخاب کنند و همچنین پس از مصرف یک حس ناب را تجربه بنمایند.»

پروژه دیگر طه فکوری در روزرنگ را اینجا ببینید.

 


image 
imageimageimage