سکوی پرش

« پروژه‌های هویت بصری (از طراحی لوگو تا بسته بندی) همه با یک چالش مواجه‌اند و آن واکنش اولیه‌ مخاطب» است و  همین امر باعث می شود تا همچنان این محصولات گرافیک دیزاین به عنوان استراتژیک‌ترین فرآورده‌های صنعت تبلیغات تلقی شوند.

شرکت تبلیغاتی سکو، مجموعهای جوان در حوزه‌ تبلیغات BTL و TTLاست. مساله‌ پروژه‌ دیزاین هویت بصری این شرکت، ارائه راه حل به ساده ترین شکل ممکن بود به صورتی که هم رویکرد متفاوتی در بیان مفهوم تبلیغات داشته باشد و هم به خوبی برند (سکو) را با همان معنی سکوی پرتاب شاتل های فضایی معرفی کند
؛ راه حلی که درون مساله بود…»

مجری : آژانس تبلیغاتی ویو
سفارش دهنده : آژانس ارتباطات خلاق سکو
مدیرهنری و طراح گرافیک : ابوذر محمدی
مدیر پروژه : ایمان زمانی نجف آبادی

 



image 
imageimageimage
  1. درود بر شما
    کار سالم و خوبی هستش در این شکی نیست.
    ولی انصافاً خارجی ها ته این ایده ها رو درآوردن.
    شاید اگر این ایده با کلمه فارسی “سکو” اتفاق می افتاد میشد گفت یه کار پرفکت ایرانی
    من واقعاً برام جای سوال هستش اسم شرکت ایرانی، محل شرکت ایران، مشتری ایرانی
    پس چرا اولویت اول رو با کلمه لاتین قرار دادین؟
    متاسفانه در کارهای دیگه شما این نکته باز هم دیده میشه.
    نکته بعدی این هستش موکاپ کردن یعنی دروغ رو زیبا گفتن.
    چرا که در بیشتر پروژها ایده هایی که در موکاپ هست واقعیت نخواهد داشت و انجام نمی گیره.
    بیشتر برای گول زدم مشتری و مخاطب هستش. هر چند کار رو زیبا نمایش میده.
    در همین پروژه شما، کارکرد بالشت یا همون کوسن در این پروژه چیه؟

  2. به نظر شما این لوگوی خوبیه؟
    یا فقط چون پرزنت خوبی داره به نظر خوب می رسه؟
    ضمناً کاری هم که با لوگو توی قاب عکس کرده، جالب نیست

  3. اگه سکو به معنی جایگاهی برای پرش باشه حتما تشدید داره! «سَکّو». به عبارت دیگه کلمه‌ی انگیسی اون باید دوتا حرف «کا» داشته باشه.

  4. دقیقا چه کار خاصی در این پروژه دیدین که منتشرش کردین؟
    آیا سایت روز رنگ حاضره پروژه های در این سطح از هنرجویان و دانشجویان گرافیک منتشر کنه؟
    فکر میکنم اسم اشخاص ملاکی شده برای داوری و منتشر کردن آثارشون

  5. سلام
    آقای محمدی جدا از لوگوی خوب و پرزنت معمول و مشخص، نحوه پاسخگویی عالی شما به نظرات، نظر من رو بیشتر جلب کرد 🙂
    موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *