« استراتژی برند هوم پخت، احیاء سفره ایرانی و زنده کردن دستور پخت غذاهای اصیل ایرانی است. موسسان این برند، ایده ابتدایی را از دستپخت و رسپی مخصوص مادربزرگشان الهام گرفتهاند. محصولات این برند، مواد درجه یک مورد نیاز آشپزی، مواد نیمه آماده مانند سبزیجات سرخ شده و غذاهای نیمه آماده بدون نگه دارنده و خانگی است.
برای ایده پردازی و طراحی کانسپت (Concept) این برند، سعی شد تا از المانها و عناصری برای یادآوری سنتهای ایرانی در کنار عناصر مدرن برای نمایش تمیزی و بهروزبودن استفاده شود.
طراحی کاراکتر این برند نیز منطبق بر ایده ابتدایی آن است. استفاده از خشت ایرانی و فیروزهای نیز به طراحی داخلی فروشگاههای این برند شمایلی ایرانی و اصیل می دهد.
طراحی پکیج بسته بندی، پیکتوگرامها، لباس پرسنل و اوراق اداری در کنار استفاده از فلز استیل و رنگ و نور سفید در طراحی داخلی این برند را شاداب، مدرن، به روز و تمیز و بهداشتی نمایش میدهد.»
پروژه های قبلی طراحان الف در روزرنگ را اینجا و اینجا ببینید.