هفته گذشته و همزمان با رونمایی از کراساور برقی آریا، نیسان لوگوی جدید خود را نیز معرفی کرد که تغییرات جالبی نسبت به لوگوی معرفیشده در سال ۲۰۰۱ دارد.
نیسان از لوگوی جدید خود در کراساور برقی آریا رونمایی کرد. از این به بعد لوگوی جدید در تمام وبسایتهای تبلیغاتی و سایر تبلیغات نیسان مشاهده خواهد شد. وبسایت اتوبلاگ در این زمینه از مسئولان نیسان پرسید: «آیا لوگوی جدید در خودروهای آینده برای بازار آمریکا استفاده میشود» که سخنگوی این شرکت، تأیید کرد. انتظار میرود بهزودی شاهد این لوگو در خودروهای جدید نیسان فرانتیر، سری Z و سایر محصولات جدید نیسان باشیم.
لوگوی جدید دارای ظاهری مدرن و با طراحی مسطح است. طرح پرزرقوبرق کرومی در پسزمینه این لوگو از بین رفته است و سایهای از خاکستری تخت جایگزین آن میشود. در فونت جدید بیشترین تغییر به حرف «A» تعلق دارد، اما همهی حروف نازکتر و دارای فاصلهی بیشتر نسبت به قبل هستند و سایهای افتاده دارند. در اطراف این حروف نیز تغییرات جالبی به چشم میخورد. درحالیکه نمایش سهبعدی این لوگو که در خودروهای واقعی ظاهر میشود کاملا مشابه است، نسخهی دوبعدی آن به دلیل استفاده از نیمدایرههای سفیدرنگ و نوار مرکزی کمی متفاوت بهنظر میرسد. در اصل فقط حروف و نیمدایرهها بهعنوان لوگوی مسطح دیده میشوند و سایر قسمتها بهعنوان پسزمینه هستند که فقط در نسخه سهبعدی مشخص و برجسته خواهند شد.
طراحی لوگوی قبلی نیسان به سال ۲۰۰۱ باز میگردد، هرچند که همین لوگو نیز در حقیقت نسخهای بهروزرسانیشده از طراحی این شرکت در دهههای ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ بود و در این سالها با تغییرات مختلفی روبهرو شد. در هر صورت، این مهمترین تغییر از زمان ایجاد لوگوی اصلی این برند به شمار میرود که حروف نیسان در یک نوار دایرهای محاصره شدهاند.
منیع: zoomit