«چیزی که لوگو دیزاین رو برای من جذاب میکنه، قابلیت ارتباط با همهست، شما چه مرد باشی چه زن، چه باهوش باشی چه کمهوش، چه پیر باشی چه جوون، من مجبورم باهات ارتباط برقرار کنم. ولی با هر کسی تو سطح خودش، اونم تو ۴-۵ سانت فضای مفید…
این پیامهای پنهان (مثل فلش فدکس) اگر چه برای همه قابل رویت یا درک نیست، اما اگه بفهمنش محاله فراموشش کنن…
ایوان یک مرکز خرید لوازم منزله که با همه سر و کار داره. من هم سعی کردم با قراردادن یه ویژگی منحصر به فرد بصری که بیننده اون رو کشف می کنه، جذابیت این هویت بصری رو بیشتر کنم.»
پروژه هویت بصری دیگری از ابوذر محمدی در روزرنگ را اینجا و اینجا ببینید.