سه آژانس تبلیغاتی واقع در آلمان به نام های تیم کِیام اس (KMS Team)، بلکاسپیس (Blackspace) و استریک پانت (Strichpunkt) بخشهای مختلف هویت بصری شرکت آئودی (Audi) را با همکاری یکدیگر تکمیل و قوانین جدیدی برای آن تدوین نمودند. تمرکز این طراحی بر روی توسعه و آمادهسازی یک راهنمای (Guideline) جامع برای استفاده در تمامی مدیاها،رسانهها و یا حتی وبسایت و اپلیکیشن آنها در تبلت، گوشی و ساعت های هوشمند بوده است.
نتیجهی کار، پی ریزی اصول طراحی جدیدی از جمله مکان قرارگیری لوگوی جدید، همترازی رنگهای برند، نوع تایپوگرافیها، تایپ فیس جدید و طراحی دیگر عناصر تبلیغاتی مانند چگونگی پایان یافتن تبلیغات برای استفاده در رسانه های تصویری (مانند یوتیوب) و بسیاری از جزییات دیگر بود. در ادامه میتوانید نتیجه همکاری این 3 آژانس را در یک ویدئوی تبلیغاتی تماشا کنید: