هویت بصری جشنواره Flatpack Film Festival / Dot Dash Agency

استودیو دات دش Dot Dash طراحی هویت بصری برای فستیوال Flatpack Film Festival را در سال 2014 با کار بر روی یک F برعکس آغاز کرد و این پروژه تا امسال ادامه داشته‌ است. آنطور که جاستین هالستروم Justin Hallstrom از استودیوی دات دش می گوید، این ایده بدلیل”نوع برنامه ریزی و ساختار متغیر فستیوال در نحوه نمایش آثار” انتخاب شده بود.
نحوه و نوع برگزاری فستیوال بر اساس همین ایده و ارجاعاتی به سال 2014 به صورت سه بعدی طراحی شده است. جاستین هالستروم توضیح داده است: “ما از طبیعت متغیر و شهری فستیوال، صعود و سقوط و به وجود آمدن و خراب شدن اتفاقات در موقعیت های مختلفی که برای 2 هفته در سرتاسر شهر ایجاد می شود الهام گرفتیم. بنابراین اجازه دادیم F برعکس بالا بیاید و بقیه متن روی آن منعکس شود تا نشان دهیم هر بهار، فستیوال در این شهر آغاز می شود.” تصاویر مرتبط با این پروژه را با هم می بینیم:


هویت بصری جشنواره فیلم (7)  هویت بصری جشنواره فیلم (8)  هویت بصری جشنواره فیلم (9)  هویت بصری جشنواره فیلم (10)  هویت بصری جشنواره فیلم  Dot-Dash-flatpack-int-hero هویت بصری جشنواره فیلم (2)  هویت بصری جشنواره فیلم (3)  هویت بصری جشنواره فیلم (4)  هویت بصری جشنواره فیلم (5)  هویت بصری جشنواره فیلم (6)  هویت بصری جشنواره فیلم (1)  Dot-Dash-flatpack-int6
منبع