برای یک کمپین تبلیغاتی خمیر بازی Playdoh در فرانسه، آژانس DDB پاریس، هنرمندان خلاق خود را با خمیر بازی کودکان رها کرد که نتایج زیبایی را به همراه داشت.
هر مؤلفه از کمپین “World of Play-Doh” شامل متن، جمله تبلیغاتی و لوگو است. این کمپین حول این مسئله شکل گرفته است که کودکان، جهان Play-Doh خودشان را میسازند که در آن هر چیزی ممکن است، حتی اگر در کل با قوانین جهان در تعارض باشد. آثار نهایی خلق شده توسط کودکان و هنرمندان بعد از بازسازی، توسط عکاس فرانسوی، Marc Da Cunha Lopes عکاسی شد.
اگرچه طرح ها طوری طراحی شده بود که سبک و رنگ جذابی برای کودکان داشته باشد، اما به نوعی به اینکه والدین آنها را نیز درگیر کند توجه شده بود.