استیکرهای چیلیوری

« استیکرهای « چیلیوری» بخشی از طراحی هویت و تعریف استایل تصویرسازی این برند برای شبکه های اجتماعی و تولید محتوای آن‌هاست و در استودیو « رویاور» که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند، کار شده است. با تعریف سبک و شیوه تصویرسازی، این مجموعه استیکرها با همان هویت طراحی شده‌اند و هر چند وقت یک بار، استیکرهای جدید به آن اضافه می‌شود. متن ها و جمله ها متناسب با تصویر چاشنی طنزهمراه هستند. درواقع از هویت غذاها به عنوان ابزاری برای ساختن یک متن مرتبط با تصویر، کاربردی و همزمان بامزه استفاده شده حتی مخاطب می تواند در مکالمات روزمره از تکه کلام‌های استیکرها هم استفاده کند. کاراکترهای طراحی شده، غذا و نوشیدنی هستند یا وسیله ای مرتبط با این موضوع. تکنیک و شبوه اجرای این تصویرسازی ها در انیمیشن و گاه در فضای وب سایت چیلیوری نیز به همین شکل است.»

« محمدحسین توکلی» متولد 1367 تهران و عضو پیوسته انجمن تصویرگران ایران است و فعالیت خود را از سال 85 آغاز کرده. توکلی با مجلاتی مانند، سروش کودکان و خردسالان، همشهری بچه ها، همشهری جوان، مجله طنز خط خطی، رشد دانش آموز، شاهد کودک، کاله، تیزهوشان و هفته نامه سینما همکاری داشته علاوه بر این در زمینه تبلیغات هم کار می کند و مدتی است که در استارت آپ های مختلف به عنوان مشاور، ‌طراح، ایده پرداز و به عنوان تولید کننده محتوای تصویری و انیمیشن فعالیت دارد. مجموعه کتاب شش جلدی « هیس هیس» در نشر « هوپا» و مجموعه کتاب « هپلی هپو» در نشر مدرسه به زودی از این تصویرگر به چاپ خواهند رسید.
15-KESHESH-NADE

18-CHETORI-JOOJE 26-asheghetam 44-goshname 08-SOOKHTAM 10-BANAMAKSHODI
13-ASHKAM-DAR-OMAD 04-CHAKERIM 05-NASHKANI 07-MA-RO-NAPICHOONOK 03-GHAHVE-I-NASHI12-MIKOOBAMETA

image 
imageimageimage