بهترین‌های بیهنس در سال 2016 را ببینید / Behance 2016

وب سایت تخصصی “بیهنس”(Behance) متعلق به کمپانی Adobe، یکی از بهترین و معتبرترين وب سایت‌ها برای به اشتراک گذاری و نمایش مجموعه آثار طراحان و استوديوها، در شاخه‌های مختلف هنر به صورت آنلاین به حساب مى‌آيد.

تیم بیهنس امسال نیز مرور سالانۀ هنرمندان را ارائه کرده و بهترین‌های سال 2016 را نمایش داده است. با روزرنگ همراه باشید تا در ادامه به معرفی پروژه‌های منتخب بپردازیم:

-مجموعه عکس هایی از پارک مرکزی واقع در نیویورک که توسط عکاس جوان ایتالیایی بنام پائلو پاتیجیانی گرفته شده است. تکنیک بکار رفته عکاسی فروسرخ Inferared نامیده می شود که در آن اجسامی که امواج فروسرخ را بیشتر انعکاس می دهند را قابل رویت می کند. رنگ اصلی گیاهان متشکل از سرخ و سبز است که 20 درصد آن سبز و چشم انسان می تواند آن را تشخیص دهد اما 80 درصد آن سرخ می باشد و با چشم انسان دیده نمی شوند که توسط فیلتری بر روی لنز قابل رویت شده است.

-پروژه طراحی لباس و فاشن دیزاین که برای سه تن از بازنشستگان ارگان های دولتی و خصوصی آفریقا کار شده است. این پروژه توسط اوزبورن ماچاریا (عکاس) و کِوو آبرا (طراح لباس) صورت گرفته است.

-مجموعه پوسترهای تایپوگرافی که با موضوع خواننده و موسیقی دان دیوید بویی که امسال در گذشت کار شده است. در این پوسترها طراح گرافیک یعنی سلمان هاسگور با تلفیقی از عکس ها و دست نوشته های دیوید بویی این مجموعه را طراحی کرده است.

-طراحی کاور آلبوم موسیقی بنام خاکستر The Ash که توسط مجموعه طراحانی از کشور لهستان تحت عنوان گروهی بنام Ars Thanea کار شده است.

-مجموعه تصویرسازی از پرتره های مشهور دنیا که همه آنها با آیپد پرو و اپلیکیشن Adobe Illustrator Draw با قلم اپل کار شده است. طراح این مجموعه لَری کانی از کشور آمریکا می باشد.

-پروژه شخصی تصویرسازی از آمریکا بنام لورن لی با “نام 100 راه برای نگرانی” که شامل تصویرسازی های روزانه او در دفترچه اش می باشد و کماکان این پروژه ادامه دارد.

-مجموعه تصویرسازی هایی که به 40 واقعه تاریخی در فرانسه اشاره دارد. این مجموعه توسط لئونارد داپوند فرانسوی طراحی شده است.

-طراحی پوستر فیلم Jaws ساخته استیون اسپیلبرگ که با تکنیک چاپ سیلک صورت گرفته است. این پوستر ابتدا در کامپیوتر طراحی و با تکنیک سیلک چاپ شده است. طراح آن بارتوژ کوزوسکی از لهستان می باشد.