رونمایی از پوستر ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت

پوستر ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت با قدردانی از خانواده یکی از شهدای مدافع سلامت و با حضور رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح و مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس رونمایی شد.

پوستر ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت روز گذشته با قدردانی از خانواده دکتر محمد زارع از شهدای مدافع سلامت و با حضور مسعود نجابتی دبیر کل جشنواره، سید محمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، محمد حبیبی مدیر انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و محمدابراهیم محمدی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری وزارت آموزش پرورش در فضای باز بنیاد فرهنگی روایت فتح و رعایت تمامی جوانب و پروتکل‌های بهداشتی رونمایی شد.

در این مراسم مسعود نجابتی دبیر کل ششمین جشنواره به‌عنوان تنها سخنران این رونمایی ضمن اشاره به شرایط سخت کرونایی گفت: شاید در سخت‌ترین شرایط محتمل کره زمین قرار گرفتیم، روزگاری که هرروز خبر ناگوار درگذشت یکی از عزیزانمان و شهدای مدافع سلامت را می‌شنویم و شاید به‌نوعی زمین و زمان و نفوس آماده و مهیای پذیریش حجت حق شده و انشالله که با ظهور حضرت این تلخی و مصیبت‌ها کاممان را شیرین کند.

مسعود نجابتی همچنین با اشاره به تفاوت جشنواره ششم هنر مقاومت با سایر جشنواره‌های هنری نیز عنوان کرد: عمده تفاوت در همین مسئولیتی ست که همه رشته‌های تجسمی سعی می‌کنند به دوش بکشند. چه در شهادت سردار دل‌ها قاسم سلیمانی و روایت رویدادهای ازجمله مدافعان سلامت، مدافعان حرم و چه دفاع مقدس که امسال در چهلمین سالگرد آن قرار داریم و این وظیفه بر دوش روایت فتح است، همان‌گونه که شهید آوینی همین بنیان را در همین فضا با روایت کردن عرصه‌های جهادی و دفاع مقدس گذاشت و اکنون دوستان ما در روایت فتح در سایر رشته‌ها چون تجسمی، سینما، نمایش و مستند سعی کردن همان فضا را ادامه بدهند.

در پایان این مراسم که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار محدود و کوتاه برگزار شد از طرف ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت با همراهی انجمن تجسمی انقلاب و دفاع مقدس از خانواده شهید دکتر محمد زارع از شهدای مدافع سلامت با اهدای پرتره نقاشی این شهید تقدیر به عمل آمد و سپس توسط رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح پوستر ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت رونمایی شد.