عكس العمل مثبت يا منفى در برابر هر حركت نوآورانه، مى تواند به عنوان نشانه اى از تحرك و پويايى تلقى شود؛ چه آن كه در آن برهه مورد استقبال يا ترديد قرار بگيرد. اين شيوه برخورد هميشه جزو قوانين نانوشته ى دنياى خلاقيت است و گذشت زمان جايگاه بسيارى از آثار را به طور دقيق مشخص خواهد نمود. بى شك بعد از پايان هر رويدادى، آنچه كه پس از گذشت سال ها بيش از هر چيز در ذهن مخاطبان به ياد مى ماند؛ اعلان و پوستر آن رويداد و مجموعه هويت بصرى آن مى باشد. حدود دو هفته از پايان اين دوره سرو نقره اى مى گذرد و ما تصميم گرفتيم تا در راستاى اهداف خود مبنى بر پوشش كامل و همه جانبه رويدادهاى برتر گرافيك و ديزاين، مجموعه كامل و دسته بندى شده ى هويت بصرى اين دوره سرو نقره اى را كه يكى از پر بحث ترين آثار اخير بود؛ براى شما منتشر نماييم. قطعا بازنگرى و بررسى دقيق و همه جانبه اين مجموعه و مشاهده ى يك جا و منسجم آن، خالى از لطف نخواهد بود. هويت بصرى اين دوره توسط فرهاد فزونى و استوديو تهران در طى مدت چندين ماه صورت گرفته كه در ادامه خواهيم ديد: