آينده را شروع كن/ سومين دوره مجموعه رقابت‌هاى تخصصى طراحى گرافيك فن‌آورد

ثبت نام در بزرگ ترین مسابقه تخصصی گرافیک کشور آغاز شد. این مسابقات که از سال 1394 در دانشگاه صنعتی شریف شروع گردید و از داوران واساتید مطرحی بهره‌مند بود، امسال نیز با همکاری و حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و اول مارکت به انجام می‌رسد. دانشگاه صنعتی شریف میزبان برگزاری بخش حضوری این مسابقات در سال 1395 است و تندیس تخصصی پایان این مسابقه نیز به صورت رسمی از طرف دانشگاه صنعتی شریف اهدا می‌گردد.

بخش گرافیک مسابقات فن‌آورد فرصتی است متفاوت تا گرافیست‌های مطرح و افراد مستعد، چالشی هیجان انگیز با نیازهای واقعی و تعاملی نزدیک با مشتری و بازار کار داشته باشند؛ نیازها و پروژه‌های واقعی که امروزه بخش‌های مطرح دولتی و خصوصی با توجه به نتایج موفق فن آورد در مسابقات سال‌های گذشته در اختیار این مسابقه قرار داده اند. این امر، فرصت نادر و کم نظیری برای شناسایی افراد مستعد و توانمند جدید برای معرفی به منابع مسایل و نیازمندی‌های گرافیکی می‌باشد.

اهدای بیش از 60 سکه بهار آزادی، گواهی رسمی دانشگاه صنعتی شریف، معرفی به بازارکار و تندیس فن‌آورد تنها بخشی از جوایز این مسابقه بزرگ گرافیک می‌باشد که در کنار اعطای رتبه ملی گرافیک از طرف دانشگاه صنعتی شریف، این مسابقه را جزو چالش برانگیز ترین مسابقات گرافیک کشور می کند.
ثبت نام مرحله اول این مسابقه که به صورت ارسال نمونه طرح و رزومه می‌باشد از اول آبان شروع شده و تا 10 آذر ادامه دارد. برگزیدگان و راهیافتگان به مرحله حضوری نیز در آذر ماه 1395 در دانشگاه صنعتی شریف به رقابت خواهند پرداخت.
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.fanavard.ir مراجعه نمایید.

50-x-70


image 
imageimageimage