آیا علاقه دارید انیمیشن را از یک کهنه کار در کمپانی دیزنی یاد بگیرید؟

یکی از انیماتورهای برجسته دیزنی و کارگردان انیمیشن برادر خرس (Brother Bear) به نام آرون بلایس (Aaron Blaise) به تازگی بخشی با عنوان آموزش آنلاین (با پرداخت سالیانه) را در وبسایت خود یعنی Creature Art Teacher راه اندازی کرده است. او که این وبسایت را 3 سال پیش تاسیس کرده بود به نوعی خانه هنرمندان فعال در زمینه نقاشی دیجیتال محسوب می شود که ویدئو ها و پست های آموزشی بسیاری را در زمینه انیمیشن و نقاشی دیجیتال می توانید در آن پیدا کنید. آرون بیشتر از 20 سال در کمپانی والت دیزنی به عنوان انیماتور مشغول بوده است و حالا تصمیم گرفته تا دانش 20 ساله خود در دیزنی را در اختیار علاقه مندان بگذارد.

در تمام این مدت 20 سال، او در دیزنی به عنوان انیماتور و انیماتور ارشد بر روی انیمیشن هایی چون The Rescuers Down Under، Beauty of the Beast، Aladdin، The Lion King، Pocahontas، Mulan و خیلی از پروژه های کوچک و بزرگ دیگر کار کرده است. انیمیشن Brother Bear که کارگردانی آن را آرون بر عهده داشت در سال 2003 توانست نامزدی بهترین انیمیشن بلند را در اسکار کسب کند.

تجربیات آرون بلایس در دیزنی واقعا گسترده و گوناگون بوده است. او در بخش طراحی کاراکتر و طراحی استوری بورد نیز فعالیت داشته است و بعد از اینکه دیزنی ساخت انیمیشن های بلند دو بعدی را متوقف کرد او فعالیتش را در حوزه تبلیغات دیزنی با ساخت انیمیشن هایی چون The Bear and the Hare به عنوان انیماتور ارشد ادامه داد.

حالا آرون دوست دارد تمامی مهارتهایی که در دیزنی یاد گرفته است را آموزش دهد. بخش عمده این آموزش شامل یادگیری تکنیک و روش طراحی، تکنیک های نقاشی دیجیتال، انیمیت کردن و دانلود براش و تکسچرهای گوناگون است که قبلا به صورت جداگانه در فروشگاه سایت در دسترس بودند اما حالا با روش جدید عضویت و پرداخت سالانه همه این امکانات در دسترس قرار می گیرد. بیشتر موضوعات تمرین، حول محور حیوانات می چرخد و سپس طراحی کاراکتر و طراحی فضا به همراه تکنیک ها و افکتهای مختلف نقاشی دیجیتال.

این انیماتور کهنه کار می گوید: “چیزهای زیادی در زمینه هنر برای یادگیری وجود دارد و با هزینه های زیادی که دانشگاه ها دریافت می کنند، خیلی از علاقه مندان توان پرداخت آن را ندارند تا به طور سنتی به دانشگاه بروند.” او اضافه می کند: “وبسایت Creature Art Teacher برای این درست شده است تا علاقه مندانی که نمی توانند به هر دلیلی به دانشگاه بروند این امکان برای آنها فراهم شود.” او قصد دارد تا درس های آموزشی سنتی نظیر تمرین طراحی و تکنیک های نقاشی دستی را همراه با استوری بورد، تدوین، لی-اوت، طراحی مدل و …. را نیز به آموزش خود اضافه کند.

این یک مورد کمیاب در این زمانه است که یک هنرمند خبره با این همه تجربه، چنین اشتیاقی به آموزش داشته باشد، آن هم در زمینه آموزش انیمیشن کلاسیک دو بعدی؛ اما با این حال او قصد دارد تا علاوه بر آن بر روی تفکر حرفه ای شما نیز کار کند تا بتوانید در شغل خود رو به جلو حرکت کنید.

نحوه ثبت نام و عضویت در حال حاضر با مبلغ 199 دلار به صورت سالانه در دسترس است و تمامی کورس های آموزشی و امکانات دیگری نظیر دانلود و… به همراه تخفیف برای خرید دیگر محصولات فیزیکی را شامل می شود. اگر قصد ثبت نام در چنین سایتی را دارید بهتر است از تخفیف 25% ویژه وبسایت Cartoon Brew استفاده کنید. برای استفاده از این تخقیف تنها کافی است عبارت “CARTOONBREW” را در هنگام خرید وارد کنید.

منبع

Save

Save

Save

Save


image 
imageimageimage