اعلام نتایج سه سالانه بین‌المللی پوستر فنلاند ۲۰۱۷

نتایج ۲۰مین سه سالانه بین‌المللی پوستر شهر لاتی فنلاند ۲۰۱۷ اعلام شد. به گزارش روزرنگ و بنا بر اعلام هیات داوران، روند داوری آثار از میان 2100پوستر رسیده از 700 طراح که از 60 کشور جهان به این مسابقه ارسال شده بود انجام شد که در نهایت جایزه بزرگ این مسابقه از آن  Jianping He  از کشور آلمان شد. همچنین جایزه نفر اول و دوم نیز به دو طراح آلمانی اختصاص یافت و به 8 نفر نیز دیپلم افتخار اهدا شد که مهدی مهدیان از ایران نیز در لیست دریافت کنندگان دیپلم افتخار بود.

همچنین هیات داوران، 345 پوستر از 33 کشور جهان را  جهت شرکت در نمایشگاه انتخاب کردند که بیشترین سهم حضور را کشورهای ایران، چین، ژاپن، لهستان و آلمان داشتند. بنا بر این گزارش 27 نفر از انتخاب شدگان این لیست ایرانی هستند که اسامی آنها از این قرار است:

 مهدی فاتحی/ مهدی مهدیان / میثم نامدار/ فرشاد عیسی پور/ علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی/ علیرضا نصرتی / فاطمه مکلوانی/ حمید ناصر / عیس صادقی/ جواد میر حسینی/ کوروش کریمی/مینا حسینی / محسن حیدری / پرگل مشایخی/ پیام بهاری/ سعید شکر نیا/ عبدالرضا طبیبیان/ سعید فروتن/ ابوالفضل حسنیان/ احمد درخشنده/ علی باطنی / علی اقا حسین پور/امیر  کریمیان/ امیر صداقتی / داریوش اله یاری/ احسان مهدوی/ الهام همت

گفتنی است  این رویداد با حمایت موزه‌ی بین‌المللی پوستر شهر لاتی، انجمن دوست‌داران پوستر و انجمن طراحان گرافیک حرفه‌ای در فنلاند از تاریخ ۹ ژوئن تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۷ در موزه‌ی هنر شهر لاتی برگزار می‌شود که  در این دوره پریسا تشکری به عنوان رئيس هیات داوران از ایران حضور داشته است.

 Grand Prix
Grand Prix
First prize
First prize
Second prize
Second prize
جایزه پوسترهای زیست محیطی
جایزه پوستر استقلال
دیپلم افتخار / مهدی مهدیان