Prisma، اپلیکیشنی که عکس‌ها را به آثار هنری تبدیل می‌کند

اپلیکیشن‌هایی که قابلیت تبدیل عکس به نقاشی و افکت های تصویرسازی را دارند جذابیت خود را ازدست داده اند. اما اخیرا اپلیکشن جدیدی روی اپ استور قرار گرفته که به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. با این که طراحان همیشه ترجیح میدهند خود به نتیجه دلخواه برسند اما بدون شک موارد بسیاری پیش می‌اید که استفاده از این تکنک‌ها نیز کاربردهای خود را می تواند داشته باشد و در مواردی کارگشا شود.

Prisma بر خلاف اکثر ویرایشگرهای تصویری که تجربه کار با آنها را داشته اید صرفا یک فیلتر ساده روی عکس ها نمی اندازد، بلکه با تکیه بر ترکیبی از هوش مصنوعی و شبکه های عصبی، عکس شما را به طور تمام و کمال اسکن کرده تا استایل منحصر به فرد و تأثیرگذاری به آن بدهد. فیلترهای این اپلکیشن برا اساس سبک های مشهورترین نقاشان و سبک های هنری برنامه نویسی و اجرا شده است. Prisma به خاطر عملکرد بی نظیرش چند روزی است که حسابی در وبسایت های تکنولوژی سر و صدا کرده و در شبکه های اجتماعی هم ترند شده. حتی با وجود آنکه در انحصار آیفون و آیپد بوده و هنوز ارائه نسخه اندرویدی اش در هاله ای از ابهام قرار دارد، سرسخت ترین منابع خبری طرفدار اندروید هم نتوانسته اند از تجربه لذت بخش آن به سادگی بگذرند و اقدام به معرفی آن به کاربران خود نموده اند.

Prisma را می توانید به رایگان در iOS تجربه کنید. هنوز مشخص نیست که آیا نسخه ای از اپ برای اندروید هم در راه است یا خیر، اما با توجه به استقبال بسیار عالی از اپ می توان انتظار داشت که به زودی شاهد عرضه نسخه اندرویدی آن در گوگل پلی نیز باشیم. ناگفته نماند که تیم توسعه دهنده Prisma اعلام کرده که به زودی فیلمبرداری با افکت های زنده را هم طی یک بروزرسانی به اپلیکیشن اضافه خواهد کرد. برای دانلود این اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید.

IMG_2016-07-14 11:13:19

IMG_2016-07-14 10:56:57

IMG_2016-07-14 10:57:02
IMG_2016-07-14 10:57:10