با این اپلیکیشن تصاویر هنری با کیفیت بالای مناسب چاپ بسازید

این روزها، نرم‌افزارهای ویرایش عکس و تبدیل عکس‌های طبیعی به عکس‌های هنری در میان کاربران موبایل و به‌خصوص جوانان بسیار رواج یافته است. هر کاربری دوست دارد یکی از این اپلیکیشن‌ها را روی اسمارت‌فون خود نصب کند و از افکت‌های سرگرم‌کننده آن‌ها لذت ببرد.

«گوآرت» اولین اپلیکیشن موبایل مبتنی بر هوش مصنوعی است که امکان ساخت تصاویر هنری با کیفیت بسیار بالای مناسب چاپ و اندازه ۱۰ مگابایت را به شما می‌دهد.

کاربران می‌توانند عکس‌های ساده و طبیعی خود را سریعا با استفاده از این اپلیکیشن به یک عکس هنری تبدیل کنند. ده‌ها فیلتر و افکت هنری آماده روی اپلیکیشن GoArt مهیا شده که کاربران با انتخاب یک افکت، سریعا عکس هنری خودشان را می‌سازند. گوآرت متنوع‌ترین افکت‌های هنری را برای عکس‌ها فراهم کرده است و هر هفته نیز تعدادی جدید معرفی می‌شود.

برخی از افکت‌های در دسترس اپ «گوآرت» شبیه‌سازی از نقاشی‌های معروف دنیا است که توسط نقاشانی مانند ون گوگ، موته و دیگران به جای ماندند. با یک کلیک ساده می‌توانید عکس‌های خود را به نقاشی‌هایی زیبا و شگفت‌انگیز تبدیل کنید که تعجب دیگران را در پی داشته باشند.
افکت بدهید، چاپ کنید و لذت ببرید

 

مزیت بزرگ GoArt این است که یک تصویر با اندازه بزرگ قابل چاپ به شما می‌دهد. دقت تصویر فایل‌های آماده این اپلیکیشن ۲۸۸۰ در ۲۸۸۰ پیکسل است. این اندازه به راحتی اجازه می‌دهد تصاویر را روی شاسی‌های بزرگ چاپ کنید و به دیوار بزنید یا روی میزکارتان قرار دهید.

 

هر هفته افکت‌های جدیدی به این برنامه افزوده می‌شوند تا کاربران از فیلترها و افکت‌های قدیمی خسته و دل‌سرد نشوند. امکان اشتراک‌گذاری مستقیم تصاویر هنری جدید روی شبکه‌های اجتماعی یا دانلود مستقیم روی دستگاه کاربر وجود دارد.

برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه دیگر، برنامه GoArt بسیار ساده است و رابط گرافیکی تمیزی دارد که کاربر را بدون پیچیدگی یا اتلاف وقت به سراغ کار اصلی یا همان آپلود یک عکس و انتخاب یک افکت مناسب می‌برد.

این اپلیکیشن به تنهایی در گوگل‌پلی نزدیک به ۵۰۰ هزار بار دانلود شده و امتیاز بسیار خوب ۴.۶ را از کاربران دریافت کرده است.

برای دانلود نسخه اندرویدی اپلیکیشن GoArt به گوگل‌پلی و برای دریافت نسخه iOS رایگان به اپ‌استور مراجعه کنید.

 

منبع