پروژه امروز را به محصولات برند «زين» كه در زمينه ديزاين و صنايع دستى مدرن فعاليت مى كند اختصاص داده ايم. استوديو «شيزارو» طراحى برندينگ و هويت بصرى اين برند را برعهده داشته است. زين، تلاش مى كند كه ديزاين -و نه صرفا صنايع دستى ايرانى- را با كيفيتى بالا و مناسب با زندگى امروز به دست مخاطب برساند.
مهرداد محمدزاده، مدير استوديو شيزارو درباره اين پروژه مى گويد: «سفارش دهنده ى اين پروژه، مديريت فرش حيدريان بود. ايده ى اوليه زين بر اين اساس بود كه پلى بين صنايع دستى سنتى و هنر معاصر (هنر كاربردى) مثل سراميك ايجاد شود. تا پيش از اين، تعريف متداول صنايع دستى متفاوت بود. مثلا هر كس به شهرى سفر مى كرد و صنايع دستى مربوط به آن منطقه را مى خريد كه معمولا قالبى مشخص و بارها تكرار شده دارند. اما زين سعى كرد كه اين محصولات را با كيفيت به مراتب بهتر و البته كاربردى تر به دست مخاطب بعضا جوانتر برساند. شايد كه با اين روش، نه تنها صنايع دستى را زنده كند؛ بلكه آثار هنرى را از گالرى ها و پشت درهاى بسته، به ميان عموم مردم بياورد. حتى به طراحان و هنرمندان هم نشان دهد كه لازم نيست هميشه آثارشان را به مخاطب محدود و در گالرى نمايش دهند؛ بلكه به راحتى مى توانند با قشر وسيعى از مردم ارتباط برقرار كنند.»