با کارگاه طراحی و هنری Eskju آشنا شوید

اسجو (Eskju) یک کارگاه هنری طراحی به همراه یک فروشگاه داخلی است که دربینگن آلمان واقع شده است. این کارگاه توسط دانیل برتز و الیور جانگ تاسیس شده است. دانیل و الیور بعد از گذراندن دوره طراحی ارتباطات، از سال 2011 به عنوان یک طراح گرافیک مستقل همکاری خود را شروع  کرده‌اند و بطور  تخصصی در زمینه طراحی و گرافیک و همچنین تصاویر دیجیتال و آنالوگ مشغول فعالیت می‌باشند. آنها  همچنین در زمینه تکنیک‌های چاپ دستی مهارت دارند و به عنوان یک تکنیسین در زمینه تولید برچسب‌های تصویری و مشاوره در زمینه تکنولوژی‌های مختلف چاپ در حال فعالیت می‌باشند.
این پروژه سفارشی است که اسجو برای  تصویرسازی و چاپ بسته بندی های لوازم خاص ماهیگیری انجام داده است. در ادامه همراه روزرنگ باشید تا به تماشای تصاویر این مجموعه بپردازیم:

tasvirsazi-tebalighati-roozrang  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (9)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (8)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (7)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (6)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (5)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (4)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (3)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (2)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (16)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (15)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (14)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (13)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (12)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (11)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (10)  tasvirsazi-tebalighati-roozrang (1)منبع